  • 1. Data: 2009-02-26 14:59:18
    Temat: Dzisiejsze rozmowy w toku
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    Ktoś może z grupowiczów nagrywał lub jeszcze nagrywa ? Bo mi fonia padła
    :-( jak po złości

    Max

  • 2. Data: 2009-02-26 15:35:09
    Temat: Re: Dzisiejsze rozmowy w toku
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    W artykule news:go6aro$r7r$1@atlantis.news.neostrada.pl,
    niejaki(a): MM z adresu <m...@p...change.hand>
    napisał(a):

    > Ktoś może z grupowiczów nagrywał lub jeszcze nagrywa ? Bo mi
    > fonia padła :-( jak po złości

    Koło 2 albo 3 w nocy (zależy od dnia) w ramach "nic straconego:
    powtórki programów" możesz złapać ponownie (m.in) tą audycję.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie NIE ZAMÓWIONYCH ofert
    na adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 3. Data: 2009-02-26 15:36:54
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski pisze:

    > Koło 2 albo 3 w nocy (zależy od dnia) w ramach "nic straconego:
    > powtórki programów" możesz złapać ponownie (m.in) tą audycję.

    Dziękuje.

    Max

  • 4. Data: 2009-02-26 15:45:05
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    W artykule news:go6d28$3lo$1@atlantis.news.neostrada.pl,
    napisał(a):

    > Dziękuje.

    Nie ma za co. Uściślając: tym razem emisja powtórek będzie od 2.30