  • 11. Data: 2020-02-07 12:40:06
    Temat: Re: Polskie drogi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5e3c52ce$0$552$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 06.02.2020 o 08:33, J.F. pisze:

    >Na 99% zielone migające - dlatego biegła.

    byc moze ... bo chwile pozniej wydaje mi sie, ze juz ma czerwone.
    Ruch samochodow puscili jednak przez przejscie z zielonym swiatlem ?

    >Znaczek "uwaga kurwa jak skręcasz, piesi mają zielone";)

    >Znaków nie widać, ale obstawiam tego z naszej prawej.

    O tej nastepnej pisze - na swiatlach.
    wjechal na czerwonym ... czy mimo zielonego nalezalo umozliwic
    opuszczenie skrzyzowania.

    Swoja droga - kolejne miejsce, ktore mi przypomina Wroclaw ... ale
    jednak nie.
    Te Niemce od jednej sztancy budowaly ?

    J.

  • 12. Data: 2020-02-07 17:41:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Nazwisko może i zacne, aczkolwiek jakoś tak ogólnie wychodzi, że raczej
    z mizernym intelektem kojarzone. Może rodzinne. A co sam wpadniesz mnie
    budzić? Bo policja to i bez twoich podpowiedzi mnie znajdzie jak będzie
    potrzebować.

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2020-02-07 17:47:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.02.2020 o 10:14, J.F. pisze:

    > Shrek tak samo ... tylko jego inny moto nie bedzie w miedzyczasie omijal
    > :-)

    ;) A tak na poważnie to oprócz moto jeżdzę również samochodem, rowerem
    metrem i tramwajem;) Choć dwóch ostatnich nie prowadzę. Ale tłumaczenie,
    że nie patrzysz gdzie jedziesz jest imho miałkie. Nieważnie od środka
    lokomocji.

    I jeszcze jedno - jakby się wjebał w poprzednika to smiechom jaki to
    młotek nie byłoby końca. Ale jak w pieszą to niewienny. Podobny
    przypadek ostatnio w Żyrardowie. W zasadzie konsensus, że wina kierowcy.
    Dlaczego bo staruch. Czyli jak kierowca jest niepodobny do nas - starty,
    tirowiec, motocyklista, autobus - to winny i nikt nie ma z tym
    problemów. Jak zwykły, czyli taki jak każdy z nas, to automatycznie
    szuka się winnych wokół. Po prostu wiedząc, że to ktoś z naszych"
    odzwywa się w nas atawistyczna potrzeba usprawiedliwiania członków stada;)

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2020-02-07 17:51:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 07.02.2020 o 12:40, J.F. pisze:

    >Przecież jak skręcasz na zielonym to praktrycznie zawsze tak jest -
    >nie wiedziałeś? Weź mnie nie osłabiaj.

    Ale to mi wyglada na wydzielony skret w lewo.
    To chyba powinno byc bezkolizyjnie ?

    >No jakby wiedział i go strzelił to tak. Ale zasada ograniczonego
    >zaufania to nie nieograniczonej paranoi.

    Ale jest obowiazek uwazac na skrzyzowaniu, a nie "nie wiedzial" :-P

    J.

  • 15. Data: 2020-02-07 17:51:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

  • 16. Data: 2020-02-07 18:23:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.02.2020 o 17:51, J.F. pisze:

    > Ale to mi wyglada na wydzielony skret w lewo.
    > To chyba powinno byc bezkolizyjnie ?

    A na jakiej podstawie? Rzeczywiście jest moda na robienie sygnalizacji
    bez kolizyjnych kierunków (jak widać moze i słusznie) ale obowiązku nie
    ma. Zresztą koleś wiedział że nie jest bezkolizyjnie.

    > Ale jest obowiazek uwazac na skrzyzowaniu, a nie "nie wiedzial" :-P

    Naprawdę masz tam wątpliwosci co do winy?

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2020-02-07 20:31:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

> [...]

    >sygnalizacji bez kolizyjnych kierunków (jak widać moze i słusznie)
    >ale obowiązku nie ma. Zresztą koleś wiedział że nie jest

    No wlasnie - rozporzadzenie nie naklada obowiazku w pewnych warunkach
    ?

    >Naprawdę masz tam wątpliwosci co do winy?

    W swietle przepisow !
    Jesli pierwszy wjechal na skrzyzowanie na zielonym czy zoltym, a drugi
    mial zakaz wjazdu zanim pierwszy nie opuscil skrzyzowania - to kto tu
    winien ?

    J.

  • 18. Data: 2020-02-08 07:32:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.02.2020 o 20:31, J.F. pisze:

    > No wlasnie - rozporzadzenie nie naklada obowiazku w pewnych warunkach ?

    Nie wydaje mnie się. A nawet jeśli to do nowych skrzyżowań. Na 100%
    należało się tam spodziwać piszych skoro był migający znaczek.

    > W swietle przepisow !

    No gdzie tu wątpliwość.

    > Jesli pierwszy wjechal na skrzyzowanie na zielonym czy zoltym, a drugi
    > mial zakaz wjazdu zanim pierwszy nie opuscil skrzyzowania - to kto tu
    > winien ?

    Miał święte prawo przypuszczać, że nikt tam na czerwonym nie wjedzie. Co
    innego gdyby go strzelił jak stał wcześniej bo nie miał gdzie zjechać.

    Naprawdę widzę ciekawą tendencję do robienia sprawców z ofiar na grupie.

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2020-02-08 08:18:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 8 Feb 2020 07:32:06 +0100, Shrek napisał(a):

    > Nie wydaje mnie się. A nawet jeśli to do nowych skrzyżowań.

    Remonty i reogranizacje w miastach czeste.

    >Na 100% należało się tam spodziwać piszych skoro był migający znaczek.

    To swiatelko ma jakas podstawe prawna ?

    Ktos rozpoznaje miasto ?

> [...]
    > innego gdyby go strzelił jak stał wcześniej bo nie miał gdzie zjechać.
    >
    > Naprawdę widzę ciekawą tendencję do robienia sprawców z ofiar na grupie.

    Przepis nie mowi, ze na zielonym masz pierwszenstwo, tylko ze mozesz
    wjechac za sygnalizator :-P

    Hm, wydawalo mi sie, ze byl przepis umozliwieniu opuszczenia
    skrzyzowania, a teraz nie widze. Jest odnosnie pieszych i rowerow.

    J.

  • 20. Data: 2020-02-08 08:25:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.02.2020 o 08:18, J.F. pisze:

    > Remonty i reogranizacje w miastach czeste.

    Może i są, ale nie dają podstawy, że zielone światło bez strzałki
    kierunkowej daje przebieg bezkolizyjny.

    > To swiatelko ma jakas podstawe prawna ?

    Nawet jak nie ma, to jasno pokazuje, że przebieg nie był bezkolizyjny.

    > Przepis nie mowi, ze na zielonym masz pierwszenstwo, tylko ze mozesz
    > wjechac za sygnalizator :-P

    No i wjechał. Oraz zderzył się z tym co nie miał prawa wjechać. Gdzie
    widzisz wątpliwość co do winy?

    > Hm, wydawalo mi sie, ze byl przepis umozliwieniu opuszczenia
    > skrzyzowania,

    Ale przecież nie dotyczy to tych co zjeżdżają ze skrzyżowania a nie
    wbijają się na czerwonym.

    --
    Shrek