  • 31. Data: 2020-02-08 22:16:24
    Temat: Re: Polskie drogi
    Od: 5736<8...@i...invalid>

    Shrek w
    <news:5e3ea58d$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>:

    > przebiegła po masce na drugą stronę...

    Kłamiesz!

    > Jeszcze raz - patrzyć kurwa gdzie się jedzie a nie
    > tłumaczyć się, że się patrzyło gdzie indziej.

    Klamiesz! Patrzył przed siebue, bo tam jechał, a mu cipa, która na
    czerwonym przeszła wcześniej, pod samochód z prawej wbiegła, gdy już się dla
    niej czerwone na 98% wyświetlało...

    Ale ty chujku zamiast optować, żeby migające zielone dla pieszych miało
    znaczyć, że im nie wolno wlazić (bo wbiegać nie wolno tak czy siak), to
    gardłujesz, żeby piesi se łazili jak lemingi...
    I ginęli w ten sposób w majestacie prawa, jako poszkodowani.
    No ale ty se kmiocie metrem albo motorkiem posuwasz...
    Nie jesteś wiarygodny.

    --
    'Tom N'

  • 32. Data: 2020-02-10 20:00:21
    Od: 3096<1...@i...invalid>

    Shrek w

    > W dniu 07.02.2020 o 10:14, J.F. pisze:
    [...]
    > tłumaczenie, że nie patrzysz gdzie jedziesz jest imho miałkie.

    Miałkie to jest twoje tłumaczenie. Dla przypomnienia, mowa o
    <https://youtu.be/vgJIBl_u6nU?t=355>

    Misszczuniu najlepszy na świecie. odpowiedz na zadane pytanie:

    "Co ta baba robiła w tamtym miejscu"

    > I jeszcze jedno - jakby się wjebał w poprzednika to smiechom jaki to
    > młotek nie byłoby końca. Ale jak w pieszą to niewienny.

    Aaaa, czyli baba se jezdnią "jechała" jak pojazd...
    Niezły młotek z ciebie zielony IDIOTO.

    PS
    Dzisiaj *znowu* nie patrzyłem gdzie jadę, tylko ogarnąłem więcej przy
    skręcie w prawo z A-7 (tam chciałem jechać): pieszych nie było w okolicy, z
    lewej luka (oczy ogarnęły 90 w prawo, 180 w lewo i nie odnotowały przeszkody
    w postaci żadnego pieszego w okolicach przejścia i pojazdu z lewej,...
    Ale oczy przy powrocie do zamierzanego kierunku jazdy odnotowały dziwny ruch
    3 metry w lewo od przejściea... wbiegła baa ze skosa, a na trąbinęcie
    odstawiła taniec (juz na przejściu). Mam nagranie jakby ktos chciał
    zobaczyć...

    --
    'Tom N'

  • 33. Data: 2020-02-11 19:23:02
    Temat: Shrek ma PMS w garści?
    Od: netfrontuser <n...@n...net>

    Wczoraj *znowu* nie patrzyłem gdzie jadę, tylko ogarnąłem więcej przy

  • 34. Data: 2020-02-12 09:57:24
    Temat: Re: Shrek ma PMS w garści?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2020-02-11 19:23, netfrontuser wrote:
> [...]
    > 3 metry w lewo od przejściea... wbiegła baa ze skosa, a na trąbinęcie
    > odstawiła taniec (juz na przejściu). Mam nagranie jakby ktos chciał

    Znajdzie się dobra dusza co to przetłumaczy na PL?

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 35. Data: 2020-02-12 17:36:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.02.2020 o 09:57, Mirek Ptak pisze:

    > Znajdzie się dobra dusza co to przetłumaczy na PL?

    Tomek się nachlał i znów nicka zmienił?

    Shrek

  • 36. Data: 2020-02-12 20:36:31
    Od: netfrontuser <n...@n...net>

    On Wed, 12 Feb 2020 09:57:24 +0100, Mirek Ptak wrote:

    > Znajdzie się dobra dusza co to przetłumaczy na PL?

    Do skrzyżowania dojechałem droga podporządkowaną (znak A-7), i chciałem w
    prawo skręcić.

    Do tej pory rozumiesz?

    Dojechałem do skrzyżowania, ale nie patrzyłem tylko tam gdzie chciałem
    jechać, czyli w prawo, ale również w lewo, bo tak mnie w szkole jazdy
    uczono, ze skoro mam A-7, to też tym z lewej mam ustąpić...

    Tak w skrócie w odpowiedzi na:
    "Ale tłumaczenie, że nie patrzysz gdzie jedziesz jest imho miałkie."

  • 37. Data: 2020-02-13 10:01:35
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2020-02-12 20:36, netfrontuser wrote:

> [...]
    >
    > Tak w skrócie w odpowiedzi na:
    > "Ale tłumaczenie, że nie patrzysz gdzie jedziesz jest imho miałkie."

    No chyba nie sądzisz, że to co teraz napisałes było niejasne :)

    To przetłumacz:

[...]

    To że masz nagranie - rozumiem ;)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 38. Data: 2020-02-13 12:57:19
    Od: netfrontuser <n...@n...net>

    On Thu, 13 Feb 2020 10:01:35 +0100, Mirek Ptak wrote:

    > On 2020-02-12 20:36, netfrontuser wrote:
    > To przetłumacz:

    > "Ale oczy przy powrocie do zamierzanego kierunku jazdy

    Dla przypomnienia skręcałem w prawo, ale obserwowałem co się dzieje z lewej,
    i wracałem wzrokiem do zamierzanego kierunku jazdy.

    Jasne?

    > odnotowały dziwny ruch 3 metry w lewo od przejściea...

    3 metry od przejścia, po drugiej stronie jezdni z pierwszeństwem.

    Jasne?

    > wbiegła baa ze skosa,

    Paniusi sie nie chciało do przejścia oddalonego o 3 metry od niej dotrzeć
    równolegle do jezdni , tylko sobie drogę skróciła i wlazła na jezdnie nie na
    przejściu.

    Jasne?

    > a na trąbinęcie odstawiła taniec (juz na przejściu).

    Podskakiwał i rękami wymachiwała i obracała sie to w lewo to w prawo. Tak ze
    trzy sekundy.

    A cały wywód dotyczy tezy shreka "może ja po motoocyklach mam tak że patrzę
    tam gdzie chce jechać", jak widac z przykładu błędnej...

  • 39. Data: 2020-02-13 18:12:55
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 06.02.2020 o 18:16, Shrek pisze:
> [...]

    czy ja wiem? w UK na takich skrzyżowaniach możesz przejść po skosie,
    więc nie blokujesz dwóch przejść, a jedno

    > Przyszło mi do głowy, że skoro na każdym większym skrzyżowaniu są
    > kamery, a docelowo na mniejszych też będa, to dorobić guziki
    > zaznaczające debili. Widzisz debila, naciskasz przycisk - zgdywa się na
    > kartę pamięci.

    takie już są, tyle że jak naciśniesz przycisk... to włączy ci się
    zielone, w przeciwnym wypadku przechodzisz na czerwonym. Jak się boisz
    lub widzisz pędzących debili - idealne.

    Lukasz

  • 40. Data: 2020-02-17 12:06:29
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2020-02-13 12:57, netfrontuser wrote:

    > Jasne?

    Teraz tak :)

    Pozdrawiam - Mirek