  • 41. Data: 2011-04-15 13:13:35
    Temat: Re: Pó?syntetyk na syntetyk - ma kto? do?wiadczenie?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-04-15, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Jesli nie masz jeszcze zbioru ripost dla wlascicieli wszystkich innych
    > marek to zapraszamy z Tytusem na kurs szydery prowadzony juz od maja
    > standardowo w czwartki, tam gdzie zawsze.

    Skuters ma mnie uczyc ripostowac?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 42. Data: 2011-04-15 13:20:27
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-04-15 15:13, AZ pisze:

    > Skuters ma mnie uczyc ripostowac?

    Sie zdziwsz.

    Po tylu latach na kamertonie ma odpowiedz na kazda sytuacje.

    KJ

  • 43. Data: 2011-04-15 14:13:23
    Temat: Re: Półsyntetyk na syntetyk - ma ktoś doświadczenie?
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** KJ Siła Słów
    Jesli nie masz jeszcze zbioru ripost dla wlascicieli wszystkich
    innych

    ***AZ
    > Skuters ma mnie uczyc ripostowac?

    Chlopak nie da rady - doba krotka, zeby utrzymywac KHI w ruchu, w
    sumie nic wielkiego a to zawory a to sprzeglo a to naped a to kola...
    Jedyne co solidne i nie wymagajace serwisu to alternator - bo
    poprawilem konstrukcje

  • 44. Data: 2011-04-17 12:37:41
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-04-15 09:00, AZ pisze:

    > Od poczatku to silnik jest zalewany mineralnym by sie dotrzec czego
    > dobrze by nie mogl zrobic na syntetycznym co juz duzo mowi tutaj o tym
    > jak dziala syntetyk.

    Ciekawe dlaczego w takim razie KTM leje do nowego moto syntetyk. Mój
    kumpel właśnie kupił nową LC4 i zmienił na mineral na okres docierania.
    Trochę o tym dyskutowaliśmy ale ani trochę nie poczułem się specjalistą
    od tych dyskusji więc uznałem że czas pokaże czy/kto dobrze zrobił. No
    bo przecież producent chyba wie co robi jak leje syntetyk na dotarcie?

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 45. Data: 2011-04-17 12:42:41
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-17 14:37, Wojtek Sobociński pisze:

> [...]
    > od tych dyskusji więc uznałem że czas pokaże czy/kto dobrze zrobił. No
    > bo przecież producent chyba wie co robi jak leje syntetyk na dotarcie?

    Ostatnimi czasy w ogole odchodzi sie od typowego docierania. Raz ze
    silniki buduje sie dzisiaj z innymi tolerancjami niz 30-40 lat temu, dwa
    ze dzisiejsze oleje sa naprawde dobre, trzy ze nie wyobrazam sobie
    docierania na przyklad nikasilu.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 46. Data: 2011-04-17 13:01:09
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-04-17 14:42, Kuczu pisze:

> [...]
    > silniki buduje sie dzisiaj z innymi tolerancjami niz 30-40 lat temu, dwa
    > ze dzisiejsze oleje sa naprawde dobre, trzy ze nie wyobrazam sobie

    Będę musiał troszkę poczytać o nicasilu. A w temacie docierania KTMa to
    producent zaleca ileś czasu tylko na pół manetki potem ileś na trzy
    czwarte. Koleś naczytał się różnej wiedzy aż mu głowa spuchła,
    zdecydował zmienić od razu olej i nie przestrzega tych zaleceń. Ciekawe,
    co z tego wyjdzie. Oczywiście jego najważniejszym źródłem wiedzy jest
    artykuł MotoMana o dynamicznym docieraniu.

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki