  • 1. Data: 2010-09-21 22:17:25
    Temat: Pomiar prądu AC
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Gdzie kupić małe szczęki do pomiaru prądu AC (zakres do 30A mi
    wystarczy) i dlaczego tak drogo?

    Chodzi mi o coś podobnego do tych:
    http://www.a-verso.be/envi-Home-Energy-Monitor_clip_
    image012.jpg
    z zestawu:
    http://www.currentcost.com/product-transmitter.html

    Im mniejsze tym lepiej. Wystarczy aby zmieścił się drut 4 mm^2 w
    izolacji. Te na obrazku wyglądają na niezbyt małe no i kosztują aż
    kilkanaście Euro (to więcej niż tani multimetr cęgowy).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 2. Data: 2010-09-23 20:40:52
    Temat: Re: Pomiar prądu AC
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-09-22 00:17 Adam Dybkowski napisał(a):

    > Gdzie kupić małe szczęki do pomiaru prądu AC (zakres do 30A mi
> [...]

    Żadnych pomysłów? Pozostaje mi tylko kupić powyższego gotowca?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2010-09-23 22:35:05
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid>

    On 24/09/2010 6:40 AM, Adam Dybkowski wrote:

    image012.jpg

    > Żadnych pomysłów? Pozostaje mi tylko kupić powyższego gotowca?

    Moze to:
    http://www.seeedstudio.com/depot/noninvasive-ac-curr
    ent-sensor-30a-max-p-519.html?cPath=84_91

    Tomek

  • 4. Data: 2010-09-23 23:36:35
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-09-24 00:35 Tom napisał(a):

    > Moze to:
    > http://www.seeedstudio.com/depot/noninvasive-ac-curr
    ent-sensor-30a-max-p-519.html?cPath=84_91

    Dzięki.
    A nikt nie zna podobnych ofert w polskich sklepach internetowych?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 5. Data: 2010-09-24 07:42:12
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości
    > A nikt nie zna podobnych ofert w polskich sklepach internetowych?

    he,he. Podobnych w cenie?
    http://www.tme.eu/pl/katalog/artykuly.phtml?search=P
    rzystawka+c%C4%99gowa+&idp=1#search%3DPrzystawka+c%2
    5C4%2599gowa

  • 6. Data: 2010-09-27 23:30:45
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-09-24 09:42 grin napisał(a):

    > he,he. Podobnych w cenie?
    > http://www.tme.eu/pl/katalog/artykuly.phtml?search=P
    rzystawka+c%C4%99gowa+&idp=1#search%3DPrzystawka+c%2
    5C4%2599gowa

    Najlepiej byłoby tańszych jednak. No i rozmiarowo małych cęg raczej szukam.
    BTW: Czy nikt w TME jeszcze nie wynalazł sortowania po cenie? :-o

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/