  • 1. Data: 2010-03-25 12:37:24
    Temat: Pomoc przy zakupie Fazera
    Od: cromax <n...@n...gov>

    Witam,
    Zastanawiam się nad kupnem tego Fazera:
    http://allegro.pl/show_item.php?item=973779224
    z tym że potrzebowałbym pomocy kogoś doświadczonego
    w celu obejrzenia sprzętu i ocenienia jego faktycznego
    stanu. Ze zdjęć mało co można wywnioskować, dlatego czy
    znalazłby się ktoś skłonny do pomocy (Wrocław) i ew.
    w razie czego umówić się na wspólne oglądnięcie tego motocykla?
    Motocykl trochę tani, więc nie wiem, czy nie jest jakiś trefny... 8(

    Chciałem Kawę ER-6F z 2009, ale zanim będę mieć fundusze,
    to zdechnę z niemocy patrząc, jak chłopaki śmigają po ulicach...

    Z góry dzięki!
    Tomek

  • 2. Data: 2010-03-25 13:15:32
    Temat: Re: Pomoc przy zakupie Fazera
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "cromax" <n...@n...gov> napisał w wiadomości grup
    >Motocykl trochę tani, więc nie wiem, czy nie jest jakiś trefny... 8(

    Jak tani to lepiej szukaj innego.

    > to zdechnę z niemocy patrząc, jak chłopaki śmigają po ulicach...

    Nie napalaj sie!!!

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 3. Data: 2010-03-25 13:30:55
    Od: cromax <n...@n...gov>

    Ivam pisze:

    > Jak tani to lepiej szukaj innego.

    No 14k za 2007, czyli tak trochę niespotykanie...

    > Nie napalaj sie!!!

    Damn... Ale do kobiety chyba tak nie mówisz, co? ;-)
    T.

  • 4. Data: 2010-03-25 22:13:31
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Albo mnie oczy myla, albo ma porysowany lewy dekiel, no ale bezwypadkowy to nie
    wyklucza "parkingowki" :)))

    Koczis
    R1

  • 5. Data: 2010-03-26 08:37:26
    Od: cromax <n...@n...gov>

    Jak tak piszesz, hm, to też zaczynam mieć takie wrażenie...
    Chociaż glebę na parkingu, to jeszcze jestem w stanie przełknąć,
    jak na używany motocykl z drugiej ręki.
    Dzięki w każdym razie 8)))

    cromax

  • 6. Data: 2010-03-26 13:42:13
    Od: Renata Jaworska <m...@g...com>

    On 25 Mar, 14:15, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
    > Użytkownik "cromax" <n...@n...gov> napisał w wiadomości grup

> [...]

    kkkkkkkkkkkkkk

  • 7. Data: 2010-03-30 13:05:19
    Od: fv <f...@c...com>

    cromax wrote:
    > Chciałem Kawę ER-6F z 2009, ale zanim będę mieć fundusze,
    > to zdechnę z niemocy patrząc, jak chłopaki śmigają po ulicach...

    Kredyt weź. I nie napalaj się. Sezonu zostało jeszcze ponad pół roku, zdążysz się
    najeździć.
    A jak się dowiesz w połowie sezonu, że masz pękniętą ramę a motocykl jest do kasacji
    to i tak nie
    pojeździsz a kasę stracisz.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 8. Data: 2010-03-30 19:09:27
    Od: Cromax <n...@n...gov>

    W dniu 2010-03-30 15:05, fv pisze:
> [...]
    najeździć.
    > A jak się dowiesz w połowie sezonu, że masz pękniętą ramę a motocykl jest do

    Dzięki, w sumie mnie to przekonało. I tak właśnie zrobię.
    cmx