  • 1. Data: 2010-03-25 13:12:00
    Temat: Sklepy we Franfurcie/Gubenie i okolicach?
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Pomozcie - gdzie warto jechac poszukac ubran na moto w okolicach Frankfurtu
    (nad Odra), Gubena, ew. na trasie miedzy jednym a drugim.

    Najlepiej adresy to sobie w nawigacje wbije, ale jesli kojarzycie tylko
    nazwy to tez podajcie, najwyzej pogooglam.

    --
    pzdr i thx:
    Ivam

  • 2. Data: 2010-03-25 13:21:58
    Temat: Re: Sklepy we Franfurcie/Gubenie i okolicach?
    Od: "Lukas" <l...@p...fm>

    Witajcie!

    Ivam pisze:
> [...]
    > Najlepiej adresy to sobie w nawigacje wbije, ale jesli kojarzycie tylko
    > nazwy to tez podajcie, najwyzej pogooglam.

    Jak dobrze pamiętam, to we Frankfurcie są dwa sklepy, jednym z nich jest
    Wenndych PS... jakoś tak to sie pisało. Kiedyś był to sklep partnerski
    LOUIS-a, jeśli pamięć mnie nie myli to jest na Furstenwaledestrasse!
    Myślę, ze Kuczu zaraz tego posta przeczyta i mnie poprawi!

    Pozdr
    Lukas
    TDM900

  • 3. Data: 2010-03-25 13:45:14
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lukas" <l...@p...fm> napisał w wiadomości grup
    ..
    > Jak dobrze pamiętam, to we Frankfurcie są dwa sklepy, jednym z nich jest
    > Wenndych PS... jakoś tak to sie pisało.

    No wlasnie znam tylko 2: suzuki kolo kauflandu i wlasie ten partnerski
    louis'a. Ale Frankfurtu nie znam zbyt dobrze i liczylem, ze sa jeszcze ze 2
    sklepy, ktorych nie znam:)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 4. Data: 2010-03-25 16:22:35
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-25 14:45, Ivam pisze:

    > No wlasnie znam tylko 2: suzuki kolo kauflandu

    www.motorradsport-lange.de/

    Dobry znajomy, ceny na ciuchy mozesz ponegocjowac jesli na trafisz na
    dobry humor Uwego lub jego zony czy corki.

    > i wlasie ten partnerski louis'a.

    www.wendisch-ps.com/

    Innych ciekawych brak. Pozostale swiadcza glownie uslugi serwisowe i na
    polkach maja nic.

    Chociaz mozesz przy okazji wpasc do starego Friedricha, zawsze ma pare
    ciuchow na wieszakach.

    www.honda-friedrich.de/

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2010-03-25 18:07:27
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > www.motorradsport-lange.de/
    >
    > Dobry znajomy, ceny na ciuchy mozesz ponegocjowac jesli na trafisz na
    > dobry humor Uwego lub jego zony czy corki.

    Z negocjacjami po niemiecku u mnie slabo - umiem tylko liczebniki. Nie wiesz
    jak u nich z angielskim i czy sie nie obraza jak zaczne po angielsku?

    Thx za namiary. Nie wiesz czy jest cos w promieniu - dajmy na to 30km, gdzie
    jeszcze warto by sie udac na zakupy?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 6. Data: 2010-03-25 19:31:13
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-25 19:07, Ivam pisze:

    > Z negocjacjami po niemiecku u mnie slabo - umiem tylko liczebniki. Nie
    > wiesz jak u nich z angielskim i czy sie nie obraza jak zaczne po angielsku?

    No to sobie pozartowalismy :)

    > Thx za namiary. Nie wiesz czy jest cos w promieniu - dajmy na to 30km,
    > gdzie jeszcze warto by sie udac na zakupy?

    Godzine jazdy stad masz Berlin. Na blizsze porzadne zakupy "z marszu"
    nie licz.

    A w ten weekend jest BMT wiec moze tam...

  • 7. Data: 2010-03-25 19:54:53
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > Godzine jazdy stad masz Berlin.

    Nie chce mi sie, ale chyba jednak bede musial;)

    > Na blizsze porzadne zakupy "z marszu" nie licz.

    Nie licze - tylko kurtki szukam:)

    > A w ten weekend jest BMT wiec moze tam...

    Nie bylem wczesniej, moze teraz sie wybiore. Tak z praktyki: zwykle jest co
    z odziezy tam wybierac?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 8. Data: 2010-03-26 18:04:15
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > www.motorradsport-lange.de/
    >
    > Dobry znajomy, ceny na ciuchy mozesz ponegocjowac jesli na trafisz na
    > dobry humor Uwego lub jego zony czy corki.

    Czytam na stronie, ze Saisoneröffnung am 11.04.2010 !!!

    To znaczy, ze wtedy zaczynaja jakas akcja (pt. otwarcie sezonu), czy dopiero
    od 11'go sklep bedzie czynny?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 9. Data: 2010-03-26 19:04:19
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-26 19:04, Ivam pisze:

    > Czytam na stronie, ze Saisoneröffnung am 11.04.2010 !!!
    >
    > To znaczy, ze wtedy zaczynaja jakas akcja (pt. otwarcie sezonu), czy
    > dopiero od 11'go sklep bedzie czynny?

    Znaczy ze 11.04 jest impreza z piwkiem i kielbaskami.

  • 10. Data: 2010-03-27 08:50:52
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości

    > Znaczy ze 11.04 jest impreza z piwkiem i kielbaskami.

    Na którą serdecznie zapraszają wszystkich znających niemieckie
    liczebniki.

    --
    Jasio
    vx etz