  • 1. Data: 2023-10-01 12:01:20
    Temat: Pompa GATES - czy to Gates?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wie ktoś jak wygląda pompa wody Gatesa?

    Dostałem taką w zestawie -- i nie widzę nigdzie symbolu producenta oprócz
    napisu 5427.
    https://imgur.com/a/rYjO7au
    https://imgur.com/3hMWS2F

  • 2. Data: 2023-10-01 15:15:07
    Temat: Re: Pompa GATES - czy to Gates?
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-10-01 o 12:01, r...@k...pl pisze:
    > Wie ktoś jak wygląda pompa wody Gatesa?
    >
    > Dostałem taką w zestawie -- i nie widzę nigdzie symbolu producenta oprócz
> [...]

    Lepiej wgryź się w opis tego co kupiłeś. Czy tam jasno czarno na białym
    jest napisane, że tam jest pompa Gates.
    Bo może kupiłeś zestaw Gates, w którym jest Pompa wody i pasek Gates. I
    sobie nadinterpetujesz :P ;)

    --
    Pete

  • 3. Data: 2023-10-01 15:51:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 1 Oct 2023 15:15:07 +0200, w <ufbr44$jih$1$pisk@news.chmurka.net>, Pete
    <n...@n...com> napisał(-a):

> [...]
    > jest napisane, że tam jest pompa Gates.
    > Bo może kupiłeś zestaw Gates, w którym jest Pompa wody i pasek Gates. I

    Tak, właśnie taki zestaw. Ale stan jest taki jakby pozwrotowy, więc wolę się
    upewnić :)

  • 4. Data: 2023-10-01 17:33:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u2gihihl2tji1f1gjig9oa1eve29lj00s2@4ax.com>