  • 1. Data: 2023-10-02 11:58:27
    Temat: przejscie sugerowane
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=i-YNtObncNI

    dla niecierpliwych
    https://youtu.be/i-YNtObncNI?t=163

    dla bardzo niecierpliwych
    https://youtu.be/i-YNtObncNI?t=258

    Takich wynalazkow z Niemiec sobie nie przypominam ... moze nie
    zwrocilem uwagi, wysepka to wysepka, nie wiadomo po co, ale omija sie
    tak samo.

    A moze sprawiało wrazenie przejscia, i na brak pasów nie zwrocilem juz
    uwagi.

    Cos sie odetkalo, i niemieckich dróg w Google Street View przybywa -
    mozna samemu obejrzec.

    J.

  • 2. Data: 2023-10-02 15:52:51
    Temat: Re: przejscie sugerowane
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Czyli my nie gonimy zachodu tylko jakieś chore wymysły lewaków.

  • 3. Data: 2023-10-02 17:27:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 2 Oct 2023 15:52:51 +0200, _Master_ wrote:
    > Czyli my nie gonimy zachodu tylko jakieś chore wymysły lewaków.

    Niemcy to nie cały "Zachód".
    Ktos tu pokazywał ulice we Francji ...

    A brytyjskie wymysły wyglądają np tak

    https://www.youtube.com/watch?v=BJsm4hsk35U

    lewactwo to ustawienie takiego wymuszacza, czy jego poszerzenie? :-)
    a chodziło bodajze o zakaz wjazdu dostawczaków.

    https://www.youtube.com/watch?v=i_Cw0QJU8ro
    https://www.youtube.com/watch?v=Fy5d2JT6BY0

    J.

  • 4. Data: 2023-10-02 18:11:43
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2023-10-02 11:58, J.F wrote:

> [...]
    > uwagi.
    >
    > Cos sie odetkalo, i niemieckich dróg w Google Street View przybywa -

    Pisałem o tym rok czy dwa temu - chyba jak u nas mialo wejsc
    "pierwszenstwo" na przejsciach. Odzew na grupie był zaden.

    Tak ze ten tego...

    --
    mk4

  • 5. Data: 2023-10-02 20:30:48
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 02/10/2023 16:27, J.F wrote:
> [...]

    dokładnie tak

    > Niemcy to nie cały "Zachód".
    > Ktos tu pokazywał ulice we Francji ...
    >

    > A brytyjskie wymysły wyglądają np tak
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=BJsm4hsk35U

    większość w UK (pomijając Londyn, bo tam się dużo bardziej utrudnia
    przemieszczanie) jednak wygląda jak twoim filmiku z Niemiec. Pozatym
    przejść bez świateł jest bardzo mało, a światła załączane są często z
    przycisku i wykrywają obecność pieszego.

    > lewactwo to ustawienie takiego wymuszacza, czy jego poszerzenie? :-)
    > a chodziło bodajze o zakaz wjazdu dostawczaków.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=i_Cw0QJU8ro
    > https://www.youtube.com/watch?v=Fy5d2JT6BY0

    lewactwo to zakaz wjazdu poniżej euro6, tutaj teraz modna jest walka z tym:
    https://www.youtube.com/watch?v=1pLm1_OsGKk
    https://www.youtube.com/watch?v=fSGSdIEIRUA
    https://www.youtube.com/watch?v=nKpKxgSSH64
    https://www.youtube.com/watch?v=TeTtHKhmuqI

    Lukasz

  • 6. Data: 2023-10-02 20:51:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 2 Oct 2023 19:30:48 +0100, ddddddddddd wrote:

    > dokładnie tak

    > większość w UK (pomijając Londyn, bo tam się dużo bardziej utrudnia
    > przemieszczanie) jednak wygląda jak twoim filmiku z Niemiec. Pozatym

    ale jak pamietam, to w UK piewszenstwo pieszego na przejsciach
    (chyba tylko niektórych) było od dawna - i te przejscia były.
    Moze sie cos pozmieniało.

    > przejść bez świateł jest bardzo mało, a światła załączane są często z
    > przycisku i wykrywają obecność pieszego.

    I takie przyciski pamietam, co im 10 lat zajęło skrócenie czasu
    oczekiwania do sensownego ...

    > lewactwo to zakaz wjazdu poniżej euro6, tutaj teraz modna jest walka z tym:
> [...]

    I co jest lewactwem - te strefy i kamery, czy walka z nimi? :-)

    J.

  • 7. Data: 2023-10-02 21:05:07
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-02 o 17:27, J.F pisze:
    > Niemcy to nie cały "Zachód".

    Bierzmy przykład z mądrego zachodu a nie bezmyślnie kopiujemy GŁUPOTY

  • 8. Data: 2023-10-02 21:08:31
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-02 o 20:51, J.F pisze:
    > piewszenstwo pieszego na przejsciach

    Myślałem że już minęliśmy ten etap. (komu to przeszkadzało?)

    Teraz pieszy ma pierwszeństw wokół/obok przejścia

    Zwróciliście uwagę jak mało znaków jest na tym filmie

    Jaki mniejszy ślad węglowy i mniej rozproszenia uwagi kierowcy.

  • 9. Data: 2023-10-02 22:12:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ujpzr9tv4u9h$.tkc7a7w1yo2t.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

> [...]
    >
    > Takich wynalazkow z Niemiec sobie nie przypominam ... moze nie
    > zwrocilem uwagi, wysepka to wysepka, nie wiadomo po co, ale omija sie

    ostrzegaj, że to ten jęczący maruda

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 10. Data: 2023-10-03 06:59:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.10.2023 o 22:12, PiteR pisze:

    > ostrzegaj, że to ten jęczący maruda

    Mam dokładnie to samo odczucie - nawet nie wiem czy gościu ma rację, ale
    sposób przekazu ma taki że nie da się go słuchać - więc wstaję i
    wychodzę - jak w polskim kinie;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!