  • 1. Data: 2009-01-15 10:11:16
    Temat: Port LPT pod Express Card i przejściówka na PCMCIA
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Poszukuję jakiegoś dobrego portu LPT pod Express Card i do tego
    przejściówka na PCMCIA. Program wymaga klucza sprzętowego podłączonego
    pod LPT. Czemu pod Express Card i do tego przejściówka na PCMCIA? Mam na
    razie laptopa z PCMCIA, ale jak będę go zmieniał za rok, czy dwa, to w
    nowym będzie Express Card, gdzie wyciągnę z przejściówki i będzie
    działać. Tylko czy będzie to działać tak jak mi się wydaje, czy nie bardzo?

  • 2. Data: 2009-01-15 10:46:36
    Od: Strebor <s...@p...onet.pl>

    BQB pisze:
> [...]
    > nowym będzie Express Card, gdzie wyciągnę z przejściówki i będzie
    > działać. Tylko czy będzie to działać tak jak mi się wydaje, czy nie bardzo?

    Jeśli ten program to coś z rodziny Comarch CDN klasyka to nie będzie
    działać.

  • 3. Data: 2009-01-15 11:05:23
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Thu, 15 Jan 2009 11:11:16 +0100, BQB napisał(a):

> [...]
    > nowym będzie Express Card, gdzie wyciągnę z przejściówki i będzie
    > działać. Tylko czy będzie to działać tak jak mi się wydaje, czy nie bardzo?

    Małe prawdopodobieństwo, że zadziała. Napisz do producenta oprogramowania.
    Jest szansa, że wymienią Ci klucz na USB.

  • 4. Data: 2009-01-15 12:20:35
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Leszek K. pisze:

    > Małe prawdopodobieństwo, że zadziała. Napisz do producenta oprogramowania.
    > Jest szansa, że wymienią Ci klucz na USB.

    Z producentem oprogramowania nie da rady się porozumieć, dodam, że klucz
    działa pod XP bez zmiany tych bibliotek systemowych, aby był dostęp
    bezpośredni.