  • 1. Data: 2009-01-14 13:37:08
    Temat: BIOS - budzenie kompa
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    czy wszystkie nowe plyty maja mozliwosc obudzenia kompa o zadanej
    godzinie? Czy jest jakis programowy support tej funkcji pod linuxami?

    Mysle, o zlozeniu kompa pod Media Center (do celow rejestracji tv),
    ale chcialbym aby zahibernowany komp sam sie budzil na chwile przed
    nagraniem.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-01-15 03:43:30
    Temat: Re: BIOS - budzenie kompa
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces <a...@p...pl> zwrócił błąd:

> [...]
    >
    > Mysle, o zlozeniu kompa pod Media Center (do celow rejestracji tv),
    > ale chcialbym aby zahibernowany komp sam sie budzil na chwile przed

    O linuksa to pytaj na grupie linuksowej, chyba że tu ktoś wie, ja powiem
    że stan S4 nieliczne płyty dobrze obsługują (i to w kombinacji z
    odpowiednim hardware) a S3 wszystkie, ale w każdej może wystąpić jakiś
    problem, bo sprzęt i sterowniki muszą być kompatybilne z tym stanem.
    Hibernacja to będzie S4. Ale pewnie wystarczy Ci S3, bo to i szybciej
    działa i jest wygodniejsze. Tylko trzeba mieć albo UPS albo notebooka.

    Ja osobiście do rejestracji z radia używam notka i visty, ale używam
    sleep a nie hibernacji bo ta często nie działała i zabierała za dużo
    miejsca na dysku.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8