  • 1. Data: 2009-05-25 11:50:15
    Temat: Portal internetowy
    Od: "Adam" <a...@p...com>

    Witam,
    mam pytanie. Co stoi od strony technicznej za takimi portalami jak np.
    roksa.pl czy odloty.pl? Można dodawać anonsy, można zamieścić komentarz,
    itd... A jaki software udostępnia np. możliwość dostępu płatnego, czyli
    wysyłasz sms'a i masz "pełny" dostęp na 1miesiąc dla przykładu.
    Zakładając że po 6 miesiącach działania, byłoby zarejestrowanych 2000 osób i
    ilość odwiedzin na stronie byłaby w granicach 300-500 dziennie, to jakie
    wymagania trzeba stawiać przed hostingiem. Jaki transfer miesięczny, itd.
    (pojemność np. 1 zdjęcia ograniczona do 1MB, ilość zdjęć na użytkownika max
    5)
    Przepraszam, za dużo pytań w jednym wątku, ale dopiero staram się ogarnąć
    ten materiał. Przy okazji może ktoś ma jakieś dobre linki do poczytania?
    serdecznie pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2009-05-25 12:13:57
    Temat: Re: Portal internetowy
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

> [...]
    > wymagania trzeba stawiać przed hostingiem. Jaki transfer miesięczny, itd.
    > (pojemność np. 1 zdjęcia ograniczona do 1MB, ilość zdjęć na użytkownika

    Póki co to każdy hosting spełni Twoje bardzo skromne wymagania, wiec sie tym
    nie przejmuj.. chyba, że bardzo szybko Ci się zrobi z tych 2000... np. 50000
    osób co przełoży się na unikatowe wejścia na stronę