  • 21. Data: 2009-12-10 07:08:12
    Temat: Re: Poważny wypadek motocyklisty..
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    de Fresz pisze:

    > A dlaczego miałaby przyjść? Znowu kalendarz zmienili czy półkulę kawałek
    > przesuneli?

    bo tak

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 22. Data: 2009-12-10 09:05:13
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-12-10 08:08:12 +0100, gildor <g...@N...gazeta.pl> said:

    > bo tak

    A taką tradycję to znam, ale to całoroczna (z przerwami). W każdym
    razie zima jesienią? Dziwny pomysł.

    de Fresz

  • 23. Data: 2009-12-10 09:19:07
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 10 Gru, 10:05, de Fresz <d...@N...pl> wrote:
    > On 2009-12-10 08:08:12 +0100, gildor <g...@N...gazeta.pl> said:

    > A taką tradycję to znam, ale to całoroczna (z przerwami). W każdym
    > razie zima jesienią? Dziwny pomysł.

    Mi odpowiada. Jedyną niezmienną rzeczą jest.. zmienność :o)

  • 24. Data: 2010-01-09 02:36:11
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    WIADRO pisze:

    > Żona ogląda. Ja tam obok sobie gram w motoGP3, a że o moto gadali to
    > spytałem co to za film.
    > Strasznie to przeżyliśmy.. Rafał się zwie- chyba paraliż... nie
    > poru**a już chłopina, a miałem nadzieje że pornola nakręcą :o(

    Luuzik - juz po operacji i dzisiaj nawet dosiadl pierwszy raz wozka. ;)

    > Apropo reżyser płytki(motocykl-wypadek),

    Teraz to pikus - jakos jesienia chyba byl watek "motocykl+ankohol".
    Niestety nie ogladalem wtedy bom poza Polska byl ;)

    > no ale mają zajęcie na parędziesiąt odcinków rehabilitacji ,

    Gdzies w tle jest kwestia okolicznosci wypadku - niby TIR mu wyjechal z
    podporzadkowanej, ale cos mi smierdzi, ze koles za szybko jechal -
    zobaczymy, czy pociagna ten watek ;)

    > ale jest światełko w tunelu, bo 'serialowe szmaty' rozróżniają 'motor'
    > od 'motocykl' :D

    A ic w chorere - toc on jest typowy yupiszon :P
    --
    zbigi...