  • 11. Data: 2023-03-28 18:55:58
    Temat: Re: Prątki gurą!
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Widzę pola rzepaku i cenę używanego diesla wyższą niż prątek :D

    Nie wystarczy używany diesel, musi być mooocno używany, najlepiej taki z
    komorą wirową i najprostszą pompą wtryskową, a o takie to nawet dzisiaj
    coraz trudniej.

  • 12. Data: 2023-03-28 19:06:31
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 28.03.2023 o 18:48, Jacek pisze:

    > Jednak się nie myliłem, jesteś głupcem.

    Zdecydowanie bredzisz :) Pierwszą oznaką bredzenia, jest używanie
    czytnika news, który nie potrafi nawet poprawnie zacytować linka, który
    podałem czyli brak podstawowych umiejętności obsługi komputera.

    Dalsze bredzenie intelektualne to już norma u osób, które cechuje pełna
    ignorancja w zakresie technicznym i na dodatek są ignorantami (tak, to
    różne terminy).

    Trzeci objaw bredzenia, to brak merytoryki w temacie, który to
    dokumentuje i potwierdza zarazem :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 13. Data: 2023-03-28 19:07:30
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 28.03.2023 o 18:55, nadir pisze:

    > Nie wystarczy używany diesel, musi być mooocno używany, najlepiej taki z
    > komorą wirową i najprostszą pompą wtryskową, a o takie to nawet dzisiaj
    > coraz trudniej.

    Na Kubie takie jeżdżo od 50 lat w większości. Da się? Da się :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 14. Data: 2023-03-28 19:41:36
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Tue, 28 Mar 2023 19:06:31 +0200, użytkownik LordBluzg(R)?? napisał:

> [...]
    > różne terminy).
    >
    > Trzeci objaw bredzenia, to brak merytoryki w temacie, który to

    "Prątki gurą!" To cię definiuje jednoznacznie jako głupca.

    --
    Jacek

  • 15. Data: 2023-03-28 19:58:32
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 28.03.2023 o 17:31, nadir pisze:

    > Ale sprzedaż i rejestracja to jednak nie to samo.

    Mówisz, że to zupełnie o czym innym jest?

    > Zresztą to i tak nie ma znaczenia, bo pewnie gdzieś koło roku 2040
    > zakażą sprzedaży paliw płynnych i będzie pozamiatane.

    No nie ma znaczenia. Ciężko zgadnąć na jaki obłąkany pomysł wpadną i w
    jakiej sprawie. Może nam każą koty jeść bo są odnawialne.

  • 16. Data: 2023-03-28 21:07:42
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 28.03.2023 o 19:41, Jacek pisze:
    [...]
    > "Prątki gurą!" To cię definiuje jednoznacznie jako głupca.

    Nie znasz się. Miało być "Prątki gurom" ale stwierdziłem, że taki
    mądrala jak ty, będzie miał problemy ze zrozumieniem :]

    W sumie nie pomyliłem się i w każdej z opcji masz problem ze zrozumieniem :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 17. Data: 2023-03-29 15:14:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Mar 2023 15:10:21 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:
    > "Od 2035 r. nie zarejestrujemy już w państwach Unii nowych samochodów z
    > silnikiem spalinowym. Rada UE przyjęła we wtorek rozporządzenie
    > określające bardziej rygorystyczne normy emisji CO2 dla nowych
    > samochodów osobowych i dostawczych. Regulacja zakłada 100 proc. redukcji
    > emisji dwutlenku węgla w przypadku nowych pojazdów po 2035 r."
    >
    > Tera prątki dostaną megawaty, na hejtowanie spaliniarzy...3,2,1 :D
    >
    > https://businessinsider.com.pl/gospodarka/unia-wydal
    a-wyrok-na-samochody-spalinowe/ecpte2t

    I co - koalicja polsko-niemiecka nie pomogła?

    J.

  • 18. Data: 2023-03-29 15:23:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.03.2023 o 15:14, J.F pisze:

    > I co - koalicja polsko-niemiecka nie pomogła?

    Na razie nie. Zobaczymy ci będzie jak termin się zbliży i okaże się że
    niemieccy "młodzi dynamiczni z dużych miast" będą mniej dynamiczni bez
    samochodów.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 19. Data: 2023-03-29 16:15:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 29 Mar 2023 15:23:26 +0200, Shrek wrote:

    > Na razie nie. Zobaczymy ci będzie jak termin się zbliży i okaże się że
    > niemieccy "młodzi dynamiczni z dużych miast" będą mniej dynamiczni bez
    > samochodów.

    Ja myslę, ze im to nie grozi.

    No chyba, ze prace stracą, bo niemieckie samochody juz nie sa takie
    dobre ..

    J.

  • 20. Data: 2023-03-29 16:36:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.03.2023 o 16:15, J.F pisze:

    > Ja myslę, ze im to nie grozi.

    Stracą - jeśli do tego czasu nie opracuje się jakiegoś przełomowego
    sposobu ładowania to stracą. Weź się przejedź street view po berlinie
    czy hanowerze i powiedz tym niemcom co mieszkają w kamiennicach za
    miliony euro, że są blokersi i im się samochód nie należy jak nie mają
    gniazdka.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!