  • 1. Data: 2023-03-28 17:29:18
    Temat: [Twizy] Na niebieskim
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    Pojechałem se dzisiaj Twizy po chleb. 45km w te i 45km we w te. A co,
    wolno mi :-)

    Podjeżdżam pod piekarnię i widzę zajęte miejsca na parkingu, więc szukam
    na chodniku skrawka. No i jest, mała przestrzeń za jakąś kobyłą
    spalinową, ale stoi tam para staruszków i gada. Więc wolniutko
    podjeżdżam to pewnie zejdą. No i zeszli, ale tylko na tyle, że się
    zmieściłem. Dalej gadają. Wychodzę. Dziękuję.
    Pani do mnie:
    - Mogę panu odjechać bo pan nie zamyka widzę.
    Z uśmiechem odpowiadam:
    - No nie, to nie takie proste.
    Pani dalej:
    - Mógł pan zaparkować naprzeciwko, tam na niebieskim ...

    :-)

  • 2. Data: 2023-03-28 17:44:59
    Temat: Re: [Twizy] Na niebieskim
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 28.03.2023 o 17:29, io pisze:

    > Pani dalej:
    > - Mógł pan zaparkować naprzeciwko, tam na niebieskim ...
    >
    > :-)

    Wuzek inwalicki :D:D:D

    Dobre. Znaczy chodzi o inwalidów umysłowych! A co!
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-03-28 18:17:37
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-03-28 o 17:29, io pisze:
    > - Mógł pan zaparkować naprzeciwko, tam na niebieskim ..

    Miałeś spotkanie ze zdrowym rozsądkiem?

    SZOK Nie? ;-)

  • 4. Data: 2023-03-28 18:20:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-03-28 o 17:44, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Dobre. Znaczy chodzi o inwalidów umysłowych! A co!

    Na mojego Aixama tak nie gadają.

    Bo ma drzwi i pali 3 l ropy ;-)

  • 5. Data: 2023-03-31 08:47:52
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>