  • 1. Data: 2009-01-15 20:09:38
    Temat: Problem- komputer dziwnie sie zawiesza.
    Od: "Arti" <o...@i...pl>

    Witam

    Mam pewien problem. od jakiegoś czasu zawiesza mi sie komputer. Aby go
    "odwiesić" wystarczy że wcisnę CTRL+Alt+del (i wcale nie potrzeba wchodzić
    do men. urz.) wystarczy kliknać zamknij i po problemie. Myślałem że to
    sprawa Windowsa wiec zainstalowałem system na drugim dysku. Jednak objawy
    nie ustapily (goła Vista) Co to moze być?

    konfiguracja

    C2D e7200
    AsusP5Kpro
    GF 7600 GT\
    2x1 gb ram
    2 HDD
    zasilcz Chieftec 350 W
    sprzet nie podkręcony (tzn miałem podniesione FSb na 1333 mhz ale chodzil
    tak stabilnie kilka miesięcy- teraz mam wszystko fabrycznie ustawione i
    problem nadal wystepuje

  • 2. Data: 2009-01-15 22:14:51
    Temat: Re: Problem- komputer dziwnie sie zawiesza.
    Od: venioo <v...@p...fm>

    ja mialem podobny problem ale na XP - winnym okazal sie jakistam
    duperelowaty proces od drukarki HP, o czym nie omieszkalem poinformowac
    firmy HP na wszelkie mozliwe sposoby (telefonicznie, mailowo, nekalem
    ich przez tydzien, ciekawe czy cos z tym zrobili ;) )

    odinstaluj wszystkie procesy co sie na HP* zaczynaja (zmien nazwy
    plikow, dopisz do DisallowRun itp.)
    --
    venioo