  • 1. Data: 2009-01-15 20:27:46
    Temat: HP DV7 1199 lub jego odpowiednik?
    Od: "Progress" <p...@w...pl>

    Witam,

    przymierzam sie do kupna laptopa (zamiast desktopa) i uwage moja przyciagnal
    HP DV7 1199 ze wzgledu na konfiguracje.
    Tak z grubsza konfiguracja przedstawia sie tak: Intel Centrino 2, Core2 Duo
    P8400 (2,26 GHz, 3MB cache), 17" ekran (1440 x 900, glare), RAM 4096 MB, HDD
    640 GB (2 x 320 GB, SATA 5400 RPM), Combo Blu-ray ROM + DVD?RW DL, NVidia
    GeForce 9600M GT 512 MB (DirectX10, SM 4.0, PureVideo), no i do tego (stety
    lub niestety) Vista Home.
    W temacie laptopow nie czuje sie zbyt mocny dlatego chcialem sie Was spytac,
    czy moze ktos uzywa takiego laptopa i moze sie podzielic wrazeniami.
    Czy w kwocie do 5 tys znajde innego laptopa o podobnej konfiguracji (nie
    musi byc HP)? A moze model wymieniony przeze mnie omijac szerokim lukiem i
    poszukac czegos innego? Zastosowania - mniej wiecej typowo domowe - net,
    poczta, programy biurowe, gry strategiczne, i do tego programowanie ".Net",
    bazy, www. Wszelkiej masci scigałki typu NFS i inne gry raczej odpadaja
    (nawet nie wiem czy by poszly).

  • 2. Data: 2009-01-15 21:52:03
    Temat: Re: HP DV7 1199 lub jego odpowiednik?
    Od: Hubert <h...@g...com>

    Na tym sprzęcie to powinno pójść wszystko, co prawda nie na max
    ustawieniach. Dla mnie za srebrny i podobno dość głośny oraz
    wyrabiający w zimę za grzejnik :)
    z podobnych osiągami i cenowo to Asusy X57VN i inne z serii 57- ale to
    15 , DELL 1735, i pewnie coś by się jescze znalazło