  • 1. Data: 2009-06-28 21:53:51
    Temat: Procesory P9300 i P8400
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam! Mam do wyboru 2 laptopy: jeden z procesorem P8400 a drugi z
    procesorem P9300. B. proszę o wytłumaczenie jaka jest różnica pomiędzy nimi.
    Podejrzewam, że P8400 jest słabszy, ale czy bardzo? Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-06-28 22:03:15
    Temat: Re: Procesory P9300 i P8400
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Tutaj porównanie:
    http://ark.intel.com/Compare.aspx?ids=35569,36691,
    P8400 ma tylko 3MB L2 Cache (P9300- 6MB) -czym to skutkuje w
    rzezcywistości?

  • 3. Data: 2009-06-29 07:02:41
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Tutaj porównanie:
    > http://ark.intel.com/Compare.aspx?ids=35569,36691,
    > P8400 ma tylko 3MB L2 Cache (P9300- 6MB) -czym to skutkuje w
    > rzezcywistości?

    wieksza wydajnoscią, testy w sieci

  • 4. Data: 2009-06-29 09:12:27
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > wieksza wydajnoscią, testy w sieci

    Ciekawe czemu tylko oba mają wg tej strony tyle samo tranzystorów, czyli 410M.

    1) Bład na stronie
    2) Intel celowo wyłącza pół kesza, mimo że poniósł koszty produkcji pełnego, i
    jeszcze zarabia mimo niższej ceny...

    Arek

  • 5. Data: 2009-06-29 15:48:27
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "A r t i e" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2) Intel celowo wyłącza pół kesza, mimo że poniósł koszty produkcji
    > pełnego, i jeszcze zarabia mimo niższej ceny...

    odp 2. robi tak od 15 lat z każda rodziną procesorów