  • 1. Data: 2009-06-28 19:17:21
    Temat: Karta Compact Flash Ethernet
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Witam.

    Szukam karty CF - adapter sieci ethernet.
    Wygląda to tak;
    http://www.google.com/products?hl=en&safe=off&q=comp
    act+flash+ethernet+card&scoring=p
    lub;
    http://www.3com.com/products/en_US/detail.jsp?tab=fe
    atures&pathtype=purchase&sku=3C1

    Można gdzieś w Polsce kupić coś takiego? Przydałoby się do palma (włóczę
    się czasem po różnych sieciach lan).

    --
    Artur 'Bzyk' Frydel
    In /dev/null no one can hear your scream

  • 2. Data: 2009-06-29 06:28:16
    Temat: Re: Karta Compact Flash Ethernet
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur Frydel" <a...@g...com> wrote in message
    g...
> [...]
    atures&pathtype=purchase&sku=3C1

    > Można gdzieś w Polsce kupić coś takiego? Przydałoby się do palma (włóczę

    Do eBaya nie zaglądałeś? Tu masz aukcję z wysyłką na cały świat za 30zł:
    http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2
    20443218449
    Jak wygrasz i nikt inny nie będzie licytował to będziesz miał taką za 33zł
    :-)

  • 3. Data: 2009-06-29 09:40:24
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 Jun 2009 01:28:16 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >Do eBaya nie zaglądałeś? Tu masz aukcję z wysyłką na cały świat za 30zł:
    >http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=
    220443218449

    On szuka ethernetu, ty mu dajesz WiFi.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 4. Data: 2009-06-29 19:31:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "jerzu" <t...@p...onet.pl> wrote in message

    =220443218449

    > On szuka ethernetu, ty mu dajesz WiFi.

    No jakoś sobie nie wyobrażałem palma i wtyczki CAT5, ale widać też są:
    http://shop.ebay.com/items/?_nkw=cf+ethernet&_sacat=
    0&_trksid=p3286.m270.l1313&_odkw=cf+eth&_osacat=0

  • 5. Data: 2009-06-30 19:44:18
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Pszemol wrote:
> [...]
    > http://shop.ebay.com/items/?_nkw=cf+ethernet&_sacat=
    0&_trksid=p3286.m270.l1313&_odkw=cf+eth&_osacat=0

    To że na ebay'u są to ja wiem. Ja szukam czegoś w Polsce, bo a) transport
    z usa b) czy aby dojdzie?
    Dlatego też szukam czegoś Polsce. Allegro milczy, pl.comp.pecet nie wie
    :)... Jak mnie przyciśnie, to zamówię przez znajomego z hAmeryki - ale to
    będzie pewno drożej niż kupno czegoś takiego u nas.

    --
    Artur 'Bzyk' Frydel
    "W Królestwie Środka nigdy nie wiadomo, co jest przysłowiem, a co zwykłą

  • 6. Data: 2009-06-30 21:30:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur Frydel" <a...@g...com> wrote in message
    g...

> [...]
    > :)... Jak mnie przyciśnie, to zamówię przez znajomego z hAmeryki - ale to
    > będzie pewno drożej niż kupno czegoś takiego u nas.

    Nie rozumiem jak może być drożej niż aukcja na eBay za 30zł z wysyłką
    na cały świat??? Poza tym - nie stać Cię aby 30zł zaryzykować????
    Trochę wiary w ludzi - osoba do której podałem Ci linka do karty wifi
    ma 99.3% ludzi zadowolonych przy 11531 transakcjach - dla mnie to
    jest raczej pewny sprzedawca. Być może nie kupiłbym od niego na
    odległość samochodu za 20 tysięcy dolarów ale kartę za 30zł??? Come on...

  • 7. Data: 2009-07-01 19:43:16
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Pszemol wrote:
    > "Artur Frydel" <a...@g...com> wrote in message
    g...

    > Nie rozumiem jak może być drożej niż aukcja na eBay za 30zł z wysyłką

    Ano nie rozumiesz.
    Szukam karty CF która pozwoli mi na połączenie się z siecią za pomocą
    kabla. Nie interesuje mnie WiFi (które zresztą jest dostępne w każdym
    nowszym pda).

  • 8. Data: 2009-07-02 00:55:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur Frydel" <a...@g...com> wrote in message
    g...
> [...]
    > Szukam karty CF która pozwoli mi na połączenie się z siecią za pomocą
    > kabla. Nie interesuje mnie WiFi (które zresztą jest dostępne w każdym

    A rozważałeś kupno wifi access point?
    Jego podłączyłbyś do sieci kablem, a dalej jechał wireless... :-)

  • 9. Data: 2009-07-02 19:02:19
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Pszemol wrote:

    > A rozważałeś kupno wifi access point?
    > Jego podłączyłbyś do sieci kablem, a dalej jechał wireless... :-)

    To nie wchodzi w rachubę. Kablowy ethernet dla pda potrzebuję tylko w
    przypadkach gdy jestem w sieci LAN a nie mam akurat laptopa pod ręką.
    Zdarzało się już tak że musiałem wpiąć się do sieci i zbadać (np; pingiem)
    jakiś segment tejże sieci - taki kieszonkowy pda z malutką kartą cf jest
    do tego idealny.