  • 1. Data: 2009-06-28 19:59:20
    Temat: kupno laptopa - kolejne pytanie o polecenie
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    znajoma poprosila mnie o wybor laptopa. ma to byc rzecz solidna i
    niezawodna, ale jednoczesnie elegancko wygladajaca oraz w miare
    mobilna. nie musi byc natomiast super szybka. bedzie sluzyl glownie do
    pisania, internetu, odrobina malo zaawansowanej grafiki i prezentacji
    multimedialnych. nie musi miec zadnych gadzeetow w stylu wbudowanych
    kamer, identyfikatorow palcowych i co tam jeszcze sie teraz wklada.

    zaproponowalbym jej macbooka, ale ona ortodoxyjna wyznawczyni windows.
    znajoma morduje laptopy przecietnie raz na 1.5-2 lata. zaczela
    mordowanie od 17'' toshiby (sie wcale nie dziwie, ze ta krowa jej
    kiedys upadla), potem byly 3 sony vaio. zastanawiam sie co jej
    polecic. ciekaw jestem dell'a adamo (sam bym sie tym pobawil). czy
    ktos moze mial z tym juz doczynienia? wyglada toto cudnie, ale moze
    ktos by mial cos do powiedzenia w kwestii wykonania?
    moze sa jakies modele, ktore spelniaja powyzsze _trzy_ wymagania.
    bede z gory wdzieczny za info.

    btw. cena w tym wypadku nie gra roli, nie moje pieniadze, nie twoje,
    wiec prosze nie brac trj kwestii pod uwage w ew. odpowiedzi. <rs>

  • 2. Data: 2009-06-28 20:02:10
    Temat: Re: kupno laptopa - kolejne pytanie o polecenie
    Od: BartekK <s...@N...org>

    rs pisze:
> [...]
    > multimedialnych. nie musi miec zadnych gadzeetow w stylu wbudowanych
    > kamer, identyfikatorow palcowych i co tam jeszcze sie teraz wklada.
    To starszego jakiegoś ibm/lenovo z serii T lub X. Bardzo przyjemne są
    T61p aczkolwiek obecnie problematyczne w zakupie (uwaga na sprzedawców
    na allegro, piszą "gwarancja międzynarodowa" nie podając, że tak... ale
    nie w Polsce i w razie awarii wymagane odesłanie np do USA).

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 3. Data: 2009-06-28 20:13:48
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    rs wrote:
> [...]
    > multimedialnych. nie musi miec zadnych gadzeetow w stylu wbudowanych
    > kamer, identyfikatorow palcowych i co tam jeszcze sie teraz wklada.

    Oczywiscie jakis IBM (seria T lub mniejsza X), ew. z nowszych Lenovo. Przy
    takich wymaganiach bedzie to sprzet idealny: bardzo solidny, swietnie
    wykonany i w absolutnie kazdym detalu przemyslany, za to bez zadnych
    wodotryskow (chyba, ze wodotryskiem nazwiemy diode podswietlajaca
    klawiature).

    k,

  • 4. Data: 2009-06-29 08:09:11
    Od: BearBag <c...@g...com>

> [...]
    > wykonany i w absolutnie kazdym detalu przemyslany, za to bez zadnych
    > wodotryskow (chyba, ze wodotryskiem nazwiemy diode podswietlajaca

    Wszystko mozna powiedziec i IBMach ale to ze sa eleganckie to na pewno
    nie. Seria T ciagle wyglada jak dobrze przyciety klocek.

  • 5. Data: 2009-06-29 09:08:32
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    BartekK, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
    w wiadomości h28id5$7hd$...@a...news.neostrada.pl pobredza:

> [...]
    > na allegro, piszą "gwarancja międzynarodowa" nie podając, że tak...
    > ale nie w Polsce i w razie awarii wymagane odesłanie np do USA).

    Co niekoniecznie musi być problemem jako że wątkodawca nie sprecyzował
    kraju zakupu.

    --
    tbr

  • 6. Data: 2009-06-29 15:49:31
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Wszystko mozna powiedziec i IBMach ale to ze sa eleganckie to na pewno
    > nie. Seria T ciagle wyglada jak dobrze przyciety klocek.

    jak to mowia o gustach sie nie dyskutuje :)
    ale wg mnie seria T czy X to jedne z najladniejszych notebookow.
    ich prostota jest wg mnie idealna i mam nadzieje ze ich wyglad sie nie
    zmieni i bede mogl nadal kupowac te serie(obecnie juz serie W :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 7. Data: 2009-06-30 20:11:56
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    BearBag wrote:

    > Wszystko mozna powiedziec i IBMach ale to ze sa eleganckie to na pewno
    > nie. Seria T ciagle wyglada jak dobrze przyciety klocek.

    De gustibus non est disputandum.
    Mnie tam wygląd T bardzo pasuje.

    --
    Artur 'Bzyk' Frydel
    "W Królestwie Środka nigdy nie wiadomo, co jest przysłowiem, a co zwykłą

  • 8. Data: 2009-07-01 02:16:30
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 30 Jun 2009 20:11:56 +0000 (UTC), Artur Frydel
    <a...@g...com> wrote:

    >De gustibus non est disputandum.
    >Mnie tam wygląd T bardzo pasuje.

    ale eleganckie, to przepraszam, one nijak nie sa, tym bardziej, ze to
    ma byc laptop dla kobiety. <rs>

  • 9. Data: 2009-07-01 18:11:45
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Mon, 29 Jun 2009 01:09:11 -0700 (PDT), BearBag wrote:
    > Wszystko mozna powiedziec i IBMach ale to ze sa eleganckie to na pewno
    > nie. Seria T ciagle wyglada jak dobrze przyciety klocek.

    A co moze byc bardziej stonowanego/eleganckiego od
    http://i122.photobucket.com/albums/o254/rziomber/Spr
    zet/Elektronika/thinkpad.jpg
    ? :)
    No moze Dell Latitude E6400 ATG...
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 10. Data: 2009-07-01 20:07:49
    Od: Hubert <h...@g...com>

    To jest właśnie już wspomniany problem rozmowy o gustach, dla jednego
    piękna będzie ascetyczna prostota i funkcjonalność dla drugiego diody,
    pięknie wyglądające na wystawie ale niesamowicie trudne ( jeśli nie
    niemożliwe) w utrzymaniu w czystości lśniące powierzchnie. Z
    doświadczenia wiem że Lenovo to faktycznie porządna marka, wygląd
    lapka nie każdego zachwyci ale dla mnie to jeden z ich głównych atutów