  • 1. Data: 2009-02-22 15:44:30
    Temat: ktora siec?
    Od: "StGo" <s...@t...pl>

    Witam,
    ktora siec jest najtansza? Do wszystkich, nie podzielone na - do tego tanio
    do tego drogo itp.
    Macie jakies swoje opinie?
    Pozdrawiam
    StGo

  • 2. Data: 2009-02-22 16:31:43
    Temat: Re: ktora siec?
    Od: Rex <w...@z...spamem>

    StGo pisze:
    > Witam,
    > ktora siec jest najtansza? Do wszystkich, nie podzielone na - do tego tanio
    > do tego drogo itp.
    > Macie jakies swoje opinie?

    Jeśli chodzi o systemu prepaidowe, to przy większych doładowaniach
    najniższe ceny do wszystkich sieci ma Play. Stawka nominalna to 49
    gr/min do wszystkich. Przy większych doładowaniach moją dobre bonusy. I tak:
    - doładowanie 50 zł -> 20 zł bonus, razem: 70 zł,
    - doładowanie 100 zł -> 50 zł bonus, razem: 150 zł,
    - doładowanie 150 zł -> 150 zł bonus, razem: 300 zł.

    Ja zwykle zasilam konto za 100 zł, na koncie pojawia się 150 zł. Przy
    tym doładowaniu RZECZYWISTA CENA jednej minuty do wszystkich sieci
    wynosi niecałe 33 gr/min. Przy doładowaniu za 150 zł (z bonusem: 300
    zł), stawka za minutę to tylko 24,5 gr.

    Z tym, że w Play'u są dwa knyfy:
    1. Bonus trzeba wykorzystać w ciągu 30 dni od doładowania konta.
    2. Niewykorzystana kasa w okresie o który zostaje przedłużony okres
    ważności konta, przepada - tzn. nie przechodzi na kolejny okres.

    Jeśli te dwa knyfy Ci nie przeszkadzają, to możesz brać Play'a w ciemno.

    Nie wiem jak wyglądają ceny u nich w abonamencie i usługi
    międzynarodowe, ale przypuszczam, że też są konkurencyjni.

    Pozd,
    Rex

  • 3. Data: 2009-02-22 17:12:13
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Rex" napisał:

> [...]
    > I tak:
    > - doładowanie 50 zł -> 20 zł bonus, razem: 70 zł,

    To chyba w tzw. starym Play?

    > Z tym, że w Play'u są dwa knyfy:

    3. Taka karta jest już praktycznie niedostępna - od roku jest sprzedawany
    NPK.

    JoteR

  • 4. Data: 2009-02-22 17:55:07
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    StGo pisze:
    > Witam,
    > ktora siec jest najtansza? Do wszystkich, nie podzielone na - do tego tanio
    > do tego drogo itp.
    > Macie jakies swoje opinie?

    Mova 23gr za minute do wszystkich oprocz Play

  • 5. Data: 2009-02-22 20:46:58
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > 3. Taka karta jest już praktycznie niedostępna - od roku jest
    > sprzedawany NPK.

    4. Ludzie mogą nie chcieć do ciebie dzwonić ze względu na stawki
    przeważnie wyższe, niż do innych sieci.

    Grzexs

  • 6. Data: 2009-02-22 21:19:47
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Grzexs" napisał:

    > 4. Ludzie mogą nie chcieć do ciebie dzwonić ze względu na stawki
    > przeważnie wyższe, niż do innych sieci.

    No, to akurat zaleta. Jeśli kogoś przed zadzwonieniem do mnie powstrzymuje
    fakt wydania 10. czy 20. groszy więcej i zamiast tego zadzwoni do Zenka,
    gdzie ma "darmowe" minuty, to znaczy się, że nie miał nic ważnego do
    przekazania. I pozostaje się złośliwie cieszyć, że to Zenek musi wysłuchiwać
    historyjek o Maryni D., bo wszak dzwoniący musi wygadać te "promocyjne"
    minuty, żeby mu żal rzyci nie obkurczył, jak przepadną ;->

    JoteR

  • 7. Data: 2009-02-22 21:57:33
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "JoteR" news:gnsfhn$h0t$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > fakt wydania 10. czy 20. groszy więcej i zamiast tego zadzwoni do Zenka,
    > gdzie ma "darmowe" minuty, to znaczy się, że nie miał nic ważnego do

    Można też inaczej to wytłumaczyć - dla Zasady nie zadzwoni do Ciebie i nie
    zaprosi Cię na piweczko bo wyjdzie z założenia, że nie będzie dokładał do
    interesu. W końcu kiedy nie wykona tej rozmowy na imprezę przyjdą tylko
    znajomi, którzy mają telefon w Orange, Erze czy Plusie. A jaki z tego
    morał? - Przyczynisz się do tego, że imprezujący będą mili więcej piweczka
    do wypicia co napewno ich nie zmartwi a wręcz przeciwnie :)

    > I pozostaje się złośliwie cieszyć, że to Zenek musi wysłuchiwać
    > historyjek o Maryni D., bo wszak dzwoniący musi wygadać te "promocyjne"
    > minuty, żeby mu żal rzyci nie obkurczył, jak przepadną ;->

    A ten Zenek mądra głowa przyszedł na imprezę, usiadł wygodnie w fotelu,
    sączył sobie zimne piweczko, opowiadał o tylnej części ciała pewnej pani
    itp. a promocyjny minuty zostawi aby zadzwonić np. do mnie i reszty osób w
    ramach rewanżu aby na nowo wspólnie delektować się piweczkiem z tymi, którzy
    nie są w play :)

    Pozdrawiam gorąco! :)

  • 8. Data: 2009-02-22 22:05:15
    Od: Jan Drawski <d...@o...pl>

    > Można też inaczej to wytłumaczyć - dla Zasady nie zadzwoni do Ciebie i nie
    > zaprosi Cię na piweczko bo wyjdzie z założenia, że nie będzie dokładał do
    > interesu.

    Zadzwoni bo tez bedzie tak jak i ja niedlugo w Play :))

  • 9. Data: 2009-02-22 23:33:41
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Edward Malinowy" napisał:

    > Można też inaczej to wytłumaczyć - dla Zasady nie zadzwoni do Ciebie i nie
    > zaprosi Cię na piweczko bo wyjdzie z założenia, że nie będzie dokładał do
    > interesu.

    Jak go nie stać na te kilka czy kilkanaście groszy na telefon, to i na piwo
    go nie będzie stać. Więc po co ma dzwonić? ;->

    JoteR

  • 10. Data: 2009-02-23 07:12:57
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    Edward Malinowy ni au koto ha itsumo tanosii

> [...]
    > dokładał do interesu. W końcu kiedy nie wykona tej rozmowy na imprezę
    > przyjdą tylko znajomi, którzy mają telefon w Orange, Erze czy Plusie.

    W rzyć kopnąć takich kumpli. A skoro tacy oszczędni to niech się na tam-tam
    przestawi: nieskończona ilość darmowych minut. W Afryce w XIX działało
    znakomicie. Jedyny minus że brak bębnów za 1 zł w promocji ;->

    > - Przyczynisz się do tego, że imprezujący będą
    > mili więcej piweczka do wypicia co napewno ich nie zmartwi a wręcz
    > przeciwnie :)

    Piwo za 10 czy 20 gr? Powiedz gdzie takie sprzedają a zaraz kupię ilości
    hurtowe ;->

    > A ten Zenek mądra głowa

    Jakby był mądry to wziąłby Play albo Mobilking i miałby w nosie do jakiej
    sieci dzwoni.

> [...]
    > mnie i reszty osób w ramach rewanżu aby na nowo wspólnie delektować
    > się piweczkiem z tymi, którzy nie są w play :)

    Może niech zrezygnuje z telefonu -> ile to piwek więcej można podelektować
    ;->

    --
    ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D