  • 11. Data: 2009-02-23 23:42:53
    Temat: Re: Propozycja dla operatorow GSM
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    news:p8n01197b8f5$.dlg@lepper.institute.com...

    > a to nie daje w efekcie droższych rozmów?

    No raczej nie.
    Co najwyzej drozsze koszty uzytkowania telefonu

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2009-02-24 01:08:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 Feb 2009 09:24:34 +0100, Rozmowca wrote:
    >Mam propozycje dla operatorów GSM w PL ale na swiecie takze:
    >aby dawali rabaty na połączenia tym którzy mają włączone CLIR jakieś 10%,
    >15%...
    >albo np. jesli ktos ma CLIR włączone to dawać mu opłate inicjacyjną 1zł...
    >2zł... 5zł... albo nawet jeszcze więcej...

    Bardziej im sie oplaci platna usluga ACR :-)

    J.

  • 13. Data: 2009-02-24 10:28:12
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 23.02.2009 Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> napisał/a:

    > osobiście popieram ten pomysł;
    > wogóle otwieram dyskusję na temat, czemu ma służyć ukrywanie własnego
    > numeru ??

    Proste: aby osoba do której dzwonię nie mogła do mnie oddzwonić.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 14. Data: 2009-02-25 17:13:12
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Rozmowca napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    >
    >albo np. jesli ktos ma CLIR włączone to dawać mu opłate inicjacyjną 1zł...
    >2zł... 5zł... albo nawet jeszcze więcej...

    Chyba pomylono CLIR z CLIPem. Ale nieważne.

    Może inaczej? Wrażliwym proponuję potraktować jako żart :)

    Każdy płaci (jeśli chce) za ukrycie swojego numeru dowolną kwotę
    np. SMS-em pod specjalny numer, ważne np. przez miesiąc. Wtedy
    przez miesiąc ma numer ukryty (tzn. może dowolnie sterować
    ukrywaniem numeru). Ale tylko przed tymi którzy zapłacą mniej
    lub tyle samo co on.
    To wewnątrz sieci.
    Domyślnie przychodzące spoza sieci widać wszystkie (chyba że dzwoniący
    ukryje na zasadach własnego operatora), a wychodzące poza sieć można
    ukrywać bez opłat.
    Oczywiście operatorzy mogliby się porozumieć w sprawie takich samych
    zasad.
    Kto da więcej ten widzi tych co dali mniej lub tyle samo i może (ale
    nie musi) przed nimi ukryć numer. Tych co dali więcej i ukryli nie
    widzi a ukrywanie przed nimi jest nieskuteczne.

    No i żeby nie irytować co poniektórych:
    - system dotyczy tylko nowo aktywowanych numerów (stare przystępują
    dobrowolnie)
    - 50% dochodów "z ukrywania" idzie na cele charytatywne

    Niestety nie pamiętam na jakim etapie blokowana jest prezentacja
    i na jakich zasadach jest to respektowane więc mogą być problemy
    techniczne bez porozumienia między operatorami.

    Przypominam - żart! Ale jakaś nowa taryfa z tymi zasadami czemu nie.
    Arek

  • 15. Data: 2009-02-25 19:41:05
    Od: Shadow <s...@v...pl>

    Jestem za tym, żeby ukrywający numer więcej płacili za połączenia albo żeby
    usługa była dostępna jako subskrypcja (np. 20zł za miesiąc).

  • 16. Data: 2009-02-26 00:25:48
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Jestem za tym, żeby ukrywający numer płacili odbierającym.
    JaC

    -----

  • 17. Data: 2009-02-27 01:24:13
    Od: SH <s...@W...com>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Jestem za tym, żeby ukrywający numer płacili odbierającym.
    > JaC
    >

    > -----

    To jakieś bzdury...
    Tyle razy ukrycie numery pozwalało mi się dodzwonić do Klienta
    unikającego kontaktu z powodu braku płatności, że kontrolowanie tego czy
    w tym miesiącu mam ukrywanie numeru aktywne czy nie jest chore...
    Bez problemu poniosę koszt jednorazowej opłaty aktywacyjnej z pełną
    dowolnością użytkowania, ale po co?
    Osobiście na co dzień tej usługi nie używam, a dzwoniące osoby, np. z
    banku z numeru prywatnego mnie irytują, gdyż nie mam jak oddzwonić.

    Potrafię zrozumieć dzieci, które cierpią z powodu zabaw rówieśników tzw.
    "strzalkami" z ukrytego numeru przez pół wieczoru, ale to już temat dla
    rodziców tychże dzieci. Może zbyt wcześnie otrzymują telefony.
    Niektóre telefony miały kiedyś funkcję automatycznego odrzucania
    połączeń niezidentyfikowanych - może lepiej zainwestować w taką funkcję

    pozdr.

  • 18. Data: 2009-02-28 01:52:50
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    SH napisal(a):

    > Tyle razy ukrycie numery pozwalało mi się dodzwonić do Klienta
    > unikającego kontaktu z powodu braku płatności, że kontrolowanie tego czy
    > w tym miesiącu mam ukrywanie numeru aktywne czy nie jest chore...

    to ja z innej strony. Z identyfikacją nie mogłem dodzwonić się do urzędu
    skarbowego (ok 2 tyg. prób codziennie kilka). Po wyłączeniu
    identyfikacji od razu nawiązałem połączenie (nie skłamię jeśli powiem że
    była to pierwsza max druga próba).

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 19. Data: 2009-02-28 08:49:04
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Najbardziej mnie wq...a to, że bez_identyfikacji dzwonią telesuczki.
    To tak jak przed laty, gdzie chyba ostatnią instytucją uznająca faksy była telepieska
    komuna pocztowa.
    JaC

    -----