  • 51. Data: 2004-02-12 15:47:26
    Temat: Re: Prośba do właścicieli poddomen domeny warszawa.pl
    Od: "Sławomir Bem" <s...@d...piac.hu>

    Użytkownik "Piotr Piatkowski" <k...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:c0fprt$skb$1@druid.ceti.pl...

    > I faktycznie uważasz że to jest dobre rozwiązanie? To poczytaj o panu
    > Williamie R. Della Croce, który zarejestrował sobie znak towarowy "Linux"

    A czy ja gdzies napisalem ze podbieranie domen w ten sposob jest OK?

    Napisalem to w kontekscie, ze wlasciciel powinien zadbac o wlasna domene
    zglaszajac ja jako znak towarowy - wtedy bedzie bezpieczny

    --
    s.

  • 52. Data: 2004-02-12 15:57:00
    Od: "Sławomir Bem" <s...@d...piac.hu>

    Użytkownik "ROBBO 2" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie dziala ? Alez dziala. Zus rzada papierow z przed 20 lat , kodeks
    > drogowy wymaga pasow nawet od mojej Syreny ktora
    > pasow fabrycznie nia miala.

    Dosc bezsensowne przyklady.
    Chyba nie kojarzysz podstawowych relacji :)
    Sformulowanie "prawo nie dziala wstecz" wogole nie przystaje
    do Twoich przykladow.

    Co ma obecne prawo do papierow
    ktorych zada ZUS? Zawsze moze ich zarzadac bo to dokumenty
    i od tego sa.
    Skoro to sa jakies dokumenty to chyba normalne ze musisz je pokazac?.

    Dzialalo by wstecz jesli na podstawie dzisiejszych przepisow
    stwierdzili ze 10 lat temu np nie byles rencista, choc tamte
    przepisy twierdzily inaczej i karza ci oddac rente.

    Przyklad z syrena tez bez sensu. Zapominasz ze jezdzisz dzis
    po drogach a nie 20 lat temu i dzis sa inne uwarunkowania
    ktorych najwyrazniej nie spelnia twoj samochod,
    wiec gdzie tu dzialanie prawa wstecz bo ciezko mi sie dopatrzec?

    --
    s.

  • 53. Data: 2004-02-12 16:38:22
    Temat: Re: Pro?ba do wła?cicieli poddomen domeny warszawa.pl
    Od: Andy <b...@d...pl>

    [ciach]

> [...]
    > i od tego sa.
    > Skoro to sa jakies dokumenty to chyba normalne ze musisz je pokazac?.

    Tylko ze kiedys byly przepisy, ktore mowily ze dokumenty placowe nalezy
    niszczyc po 12 latach. I jak pokazac dokument sprzed 20 lat ?

    Andrezj

  • 54. Data: 2004-02-13 06:29:26
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    > ktorych najwyrazniej nie spelnia twoj samochod,
    > wiec gdzie tu dzialanie prawa wstecz bo ciezko mi sie dopatrzec?

    Kiedys Syrena byla dobra dostala HOMOLOGACJE i dopuszczenie do ruchu a teraz
    jest be ?

  • 55. Data: 2004-02-13 10:58:36
    Od: Kamel <c...@B...pl>

    Użytkownik ROBBO 2 napisał:
    > Kiedys Syrena byla dobra dostala HOMOLOGACJE i dopuszczenie do ruchu a teraz
    > jest be ?

    Ze sie tylko wtrace - gdyby dzisiejsze prawo uznalo, ze DAWNIEJ byla be
    i za to np. wlasciciela skazali, to by juz bylo dzialanie wstecz.
    Rozumujac w Twoj sposob, daaawno temu [za czasow Rzymu starozytnego]
    niewolnictwo bylo spoko, teraz juz nie jest - to jest dzialanie prawa
    wstecz...? ;)

    Kamil

  • 56. Data: 2004-02-13 18:47:13
    Od: "Slawomir Bem" <s...@d...piac.hu>

    > Kiedys Syrena byla dobra dostala HOMOLOGACJE i dopuszczenie do ruchu a
    teraz
    > jest be ?

    Trolujesz swiadomie, czy po prostu taki jestes? ;)

    Dla mnie EOT.

    --
    s.