  • 1. Data: 2004-10-19 20:32:27
    Temat: Prosba o pomoc w znalezieniu najtanszego pakietu
    Od: "Moreau" <M...@o...pl>

    Witam serdecznie

    Mam prosbe, czy moglby mi ktos podpowiedziec gdzie znajde absolutnie
    najtanszy pakiet skladajacy się z domeny com + niewielkiej ilosci miejsca na
    strone (max 5 mb)

    Chodzi mio to, ze chciałbym wykupic w jakiejs firmie swoja domene com oraz
    miejsce na strone od 1 do max 5 MB bez zadnych innych dodatkow czyli bez
    skrzynki email oraz mozliwosci uruchamiania skryptow itp. Taka absolutnie
    najtansza wersja domena i bardzo niewielkie, gole miejsce na www. Może ktos
    z Panstwa wie gdzie moglbymcos takiego wykupic lub jakis provider to
    przeczyta i zgodzi się jaknajtaniej uruchomic taka opcje.

    Pozdrawiam i proszę o pomoc

    Mariusz

  • 2. Data: 2004-10-20 04:03:07
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Moreau napisał(a):

    > Mam prosbe, czy moglby mi ktos podpowiedziec gdzie znajde absolutnie
    > najtanszy pakiet skladajacy się z domeny com + niewielkiej ilosci miejsca na
    > strone (max 5 mb)

    Na ksiezycu maja bardzo tani hosting. Podobno niskie ceny sa wynikiem niskiej
    grawitacji ;>

    j.

  • 3. Data: 2004-10-20 08:29:34
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on 20 Oct 2004 06:03:07 +0200,
    januszek <j...@p...irc.pl> screamed:

    > Na ksiezycu maja bardzo tani hosting. Podobno niskie ceny sa wynikiem niskiej
    > grawitacji ;>

    Dodajmy, ze i 5 milibitow tez duzo na serwerze nie zajmie...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 10:28:55 user up 10405 days, 22:23, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    God made the world in six days, and was arrested on the seventh.

  • 4. Data: 2004-10-20 15:25:04
    Od: "Moreau" <M...@o...pl>

    Kosmiczne wrecz poczucie humoru :D
    Jakby jednak ktos szukal czegos naprawde taniego to jak na razie znalazlem
    domeny za 7 euro i hosting za 30 zl rocznie tutaj: http://www.thc.net.pl/

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-10-25 17:21:24
    Od: "kunzen" <n...@p...onet.pl>