  • Data: 2022-11-20 15:01:59
    Temat: Przechodniosc karty SD
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Parę lat temu szukałem zagubionej karty SD, która na 100% uprała się w pralce
    automatycznej ze spodniami.
    W filtrze pralki karty nie było.
    No cóż, mogła się rozpuścić ;-)
    Generalnie ciekawiło mnie, jak karta o standardowych rozmiarach mogła wydostać się z
    bębna pralki, skoro drobna perforacja bębna by
    karty nie przepuściła.
    No ale przepuściła, i jest to dla mnie niepojęte.
    Dziś po paru latach czyściłem przytkany filtr w pralce i... kartę znalazłem.
    Czyli gdzieś tam utknęła w systemie i właśnie zapragnęła wyjść na światło dzienne.
    No i jest :-)
    Co do szczegółu, to nie była karta, lecz zaślepka laptopowa czytnika kart SD, ale
    wychodzi niemal na to samo - poza możliwością
    sprawdzenia, czy po kilku latach męki w układzie trawiennym pralki dałaby się
    odczytać.
    Morał: jeśli upraliście spodnie z kartą lub wierzchnie z dyskiem, nie odpuszczajcie
    po pierwszym filtrowaniu, cza być cierpliwym
    ;-).