  • 1. Data: 2022-11-20 15:01:59
    Temat: Przechodniosc karty SD
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Parę lat temu szukałem zagubionej karty SD, która na 100% uprała się w pralce
    automatycznej ze spodniami.
    W filtrze pralki karty nie było.
    No cóż, mogła się rozpuścić ;-)
    Generalnie ciekawiło mnie, jak karta o standardowych rozmiarach mogła wydostać się z
    bębna pralki, skoro drobna perforacja bębna by
    karty nie przepuściła.
    No ale przepuściła, i jest to dla mnie niepojęte.
    Dziś po paru latach czyściłem przytkany filtr w pralce i... kartę znalazłem.
    Czyli gdzieś tam utknęła w systemie i właśnie zapragnęła wyjść na światło dzienne.
    No i jest :-)
    Co do szczegółu, to nie była karta, lecz zaślepka laptopowa czytnika kart SD, ale
    wychodzi niemal na to samo - poza możliwością
    sprawdzenia, czy po kilku latach męki w układzie trawiennym pralki dałaby się
    odczytać.
    Morał: jeśli upraliście spodnie z kartą lub wierzchnie z dyskiem, nie odpuszczajcie
    po pierwszym filtrowaniu, cza być cierpliwym
    ;-).

  • 2. Data: 2022-11-21 19:27:10
    Temat: Re: Przechodniosc karty SD
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 20 lis 2022 o 15:01, ąćęłńóśźż pisze:

    > Morał: jeśli upraliście spodnie z kartą lub wierzchnie z dyskiem, nie
    > odpuszczajcie po pierwszym filtrowaniu, cza być cierpliwym ;-).

    Przed wielu laty uprałem penflaszkę Kingstona -- jest sprawna...
    Na oko taką:

    https://centrumelektroniki.pl/Pendrive_4GB_DTIG2_Kin
    gston_Data_Traveler,p132060.html
    ale o mniejszej (chyba 1 BG) pojemności...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 3. Data: 2022-11-27 10:42:23
    Od: Big Jack <a...@b...zz>

    > Przed wielu laty uprałem penflaszkę Kingstona -- jest sprawna...

    Dwa razy niepopatrzenie wyprałem wraz ciuchami roboczymi słuchawkę BT
    Jabra Talk 25. Po wysuszeniu działa z wyjątkiem mikrofonu, który odmówił
    współpracy już po pierwszym praniu, ale dla mnie to bez znaczenia, bo
    słuchawka wykorzystywana jedynie do słuchania radia.

    --
    Big Jack