    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Przegląd po terminie
    Date: Thu, 28 Mar 2024 14:48:44 -0000 (UTC)

    Hej,

    Jak obecnie wygląda wykonanie przeglądu po terminie? Są jakieś dopłaty
    albo utrudnienia? Wiem że to planowali, w necie nic konkretnego nie mogę
    na ten temat znaleźć.

    Mam motocykl rozgrzebany w garażu, nie jeżdżę, a zbliża się termin
    przeglądu. Składać go na szybko, czy mogę poczekać i zrobić przegląd jak
    już będę miał zamiar jeździć (kto wie kiedy, może i za rok)?

    W zasadzie powinienem zapytać na preclu, ale tam hula wiatr, a pojazd jest
    pojazd...

    Kolejna kwestia -- sprzedaż pojazdu bez przeglądu. Mam skuter, też stoi
    rozgrzebany, będzie miał problem z przeglądem przez pękniętą owiewkę.
    Szczerze mówiąc sprzedałbym go za jakieś psie pieniądze żeby zwolnić
    miejsce, nie chcę już w niego inwestować. Przegląd jeszcze ma, ale skończy
    mu się za parę miesięcy. Chciałbym go doprowadzić do stanu używalności
    przed sprzedażą (jest parę drobiazgów do zrobienia, tylko nie mam czasu).
    Spieszyć się z tym, czy spokojnie można sprzedać skuter bez przeglądu?

    --
    Spotkali się Inteligent z AWF-u i Fizyczny z politechniki. Mieli w ramach
    wspolzawodnictwa przejsc przez mur (na wprost). Fizyczny z politechniki