  • 1. Data: 2009-03-30 18:46:33
    Temat: dostęp do katalogów przez www
    Od: "tom" <tdedi@usunto_interia.pl>

    Witam

    Mam prosty problem, niestety sam nie mogę go rozwiązać.

    Mam wykupiony hosting u dostawcy. Do niedawna umieszczałem zdjęcia dla
    rodziny w podkatalogu przez ftp. Nie miałem czasu bawić się w przeglądarki,
    miniatury itp. Po prostu wrzucałem zdjęcia po ftp do katalogu a rodzinka
    sobie mogła je oglądać mając wgląd w zawartość katalogu. Od niedawna
    dostawca hostingu coś zmienił i nie ma już dostępu do katalogów przez www,
    po ftp jest. Przy próbie otwarcia katalogu błąd 403. Wiem że tą opcję mogłem
    uruchomić lub dezaktywować przez web interface u dostawcy. Niestety wiele
    razy domena zmieniała właściciela a ja zapomniałem hasła do panelu web. Nie
    pomaga zapytanie o hasło. Chyba wszyssy zapomnieli o tej domenie ;-)
    niestety rachunki przychodzą.

    Moje pytanie czy mogę poprzez ftp ustawić właściwości katalogu tak żeby było
    widać jego zawartość przez www? A może jakiś prosty skrypt html co pokazuje
    zawartość katalogu?

  • 2. Data: 2009-03-30 21:12:03
    Temat: Re: dostęp do katalogów przez www
    Od: Chuck <c...@c...org>

    2009-03-30 20:46, tom napisał(a):

    > Moje pytanie czy mogę poprzez ftp ustawić właściwości katalogu tak żeby było
    > widać jego zawartość przez www? A może jakiś prosty skrypt html co pokazuje
    > zawartość katalogu?

    spróbuj wgrać plik .htaccess z treścią:
    Options +Indexes
    /pusta linia/

    --
    CZAK

  • 3. Data: 2009-03-31 15:13:49
    Od: "tom" <tdedi@usunto_interia.pl>

    > spróbuj wgrać plik .htaccess z treścią:
    > Options +Indexes
    > /pusta linia/
    >
    > --
    > CZAK

    Po wgraniu pliku mam komunikat nr 500 - błąd serwera.

  • 4. Data: 2009-03-31 21:31:39
    Od: Chuck <c...@c...org>

    2009-03-31 17:13, tom napisał(a):

    > Po wgraniu pliku mam komunikat nr 500 - błąd serwera.

    u mnie działa ;)

    napisz może na jakim serwerze, na jakim hostingu masz konto

    --
    CZAK

  • 5. Data: 2009-04-02 11:06:10
    Od: Marcin Miczek <m...@N...miczek.pl>

    Chuck pisze:
    > u mnie działa ;)
    U niego widocznie pliki .htaccess nie są interpretowane (a na pewno nie
    wszystkie polecenia). Najprościej skontaktować się z firmą hostującą i
    spytać, co jest, a czego nie ma.

    Marcin Miczek
    http://www.miczek.pl/