  • 21. Data: 2014-10-24 18:30:37
    Temat: Re: Przekręt
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    W dniu 2014-10-07 o 11:18, 666 pisze:
    > A dlaczego ma nie mieć?
    >

    > -----

    Mają możliwościa technicznego. Ale nie muszą mieć telefonu z clipem, czy
    nawet w ogóle z wyświetalczem. Poza tym w stacjonarnych clip bywa ekstra
    płatny.

    Przemek

  • 22. Data: 2014-10-24 18:36:46
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    W dniu 2014-10-06 o 23:28, 666 pisze:
    > Nie chodzi mi o to, do kogo dzwonię, tylko kto do mnie dzwoni.
    > No z komórkowców na 7...- to poważne firmy jeszcze nie dzwonią i nie
    > muszę tego odbierać jak nie mam czasu czy ochoty.

    No tak, to nie jest poważna firma, to tylko jakieś ciuchcie dla
    nieudaczników

    http://www.przewozyregionalne.pl/kontakt

    UWAGA! Numery telefonów zaczynające się od cyfr "783 xxx xxx" oznaczają
    połączenie do sieci PLUS GSM. Cena połączenia zgodnie z taryfą operatora
    sieci, z której jest wykonywane.

    > A jesli ktoś dzwoni ze stacjonarnego, to go zwykle szanuję ;-)

    Ci od garnków, kocy i cudownej turbo wody dzwonią właśnie ze
    stacjonarnych, dlatego szacunek/brak mi się wyrównały dla całej puli
    stacjonarnej i mobilnej :-)

    Przemek

  • 23. Data: 2014-10-25 13:42:51
    Od: A <a...@g...pl>

    666 wrote:

    > Przyznam, że z zerem wiodącym było "ładniej" - na wizytówkach, stronach
    > www itp itd. ;-))
    > Sami porównajcie:
    >
    > (22) 123-45-67
    > (022) 123-45-67

    Obie wersje brzydkie. Wolę pełny numer np
    +48 22 1234567

    --
    A.

  • 24. Data: 2014-10-25 21:52:57