  • 1. Data: 2009-06-20 22:26:55
    Temat: Przeliczenie
    Od: oOo <d...@g...com>

    Witam, mam problem z przeliczeniem jednostek.

    Sporządzam audyt energetyczny i w celu wyliczenia oszczędności z
    modernizacji muszę do wzoru wstawić wartość stałej opłaty miesięcznej
    związanej z dystrybucją i przesyłem energii wykorzystanej do ogrzania
    wody. "Dla gazu wartość ta równa się stałemu składnikowi wyznaczonemu
    na jednostkę mocy umownej w miesięcznym okresie rozliczeniowym
    przeliczonemu na zł/(MW*m-c)." rozp. Ministra Infrastruktury w sprawi
    zakresu i form audytu energetycznego...

    Gazownia podaje nastepujące opłaty
    -stała w zł/m-c
    -zmienna w zł/m3 gazu
    -oplata za paliwo zł/m3

    Jak to zrobić :P?

  • 2. Data: 2009-06-21 08:24:08
    Temat: Re: Przeliczenie
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    oOo wrote:
> [...]
    > Infrastruktury w sprawi zakresu i form audytu energetycznego...
    >
    > Gazownia podaje nastepujące opłaty -stała w zł/m-c -zmienna w zł/m3

    A na kursie nie uczyli? Ja tam audytow nie sporzadzam, ale z
    wymienionych przez Ciebie masz oplat stalych - sztuk jeden. Dzielisz
    przez moc na ktora uzytkownik ma podpisana umowe i masz skladnik
    staly/jednostka. Czy sie myle?

    Wieslaw