  • 1. Data: 2009-03-09 11:47:23
    Temat: Przeniesienie numeru z MOVA
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Witam,

    Czy ktoś przerabiał przenoszenie numeru z sieci Mova do innej?

    Na ichniej stronie oczywiście jest tylko porada, jak w drugą stronę :-)

    Żeby móc przenieść numer wypadałoby mieć go zarejestrowanym. Ale jak?
    Na stronie nie widzę. Czyżby u kasjerki w markecie? ;-)

    Dzięki za wszelkie porady.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 2. Data: 2009-03-09 13:17:54
    Temat: Re: Przeniesienie numeru z MOVA
    Od: "Wojt@s" <W...@o...pl>

    > Na ichniej stronie oczywiście jest tylko porada, jak w drugą stronę :-)
    >
    > Żeby móc przenieść numer wypadałoby mieć go zarejestrowanym. Ale jak?
    > Na stronie nie widzę. Czyżby u kasjerki w markecie? ;-)

    możesz przecież sie zarejestrować na stronie
    http://www.carrefourmova.pl/
    bądź zadzwonić na infolinie:
    2000 z telefonu Mova
    0 801 100 722 z telefonu stacjonarnego

  • 3. Data: 2009-03-09 13:29:01
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Wojt@s napisał(a):

    > możesz przecież sie zarejestrować na stronie
    > http://www.carrefourmova.pl/

    A konkretny link? Bo już n-ty raz wchodzę tam i nie widzę...

    > bądź zadzwonić na infolinie:
    > 2000 z telefonu Mova

    Spróbuję, choć zmianę danych rejestracyjnych Tiktaka Era zlała-
    musiałem się przejść do punktu...

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 4. Data: 2009-03-09 18:50:07
    Od: Dominik & Monika <m...@n...mujciewp.pl>

    Dominik & Co pisze:

    > A konkretny link? Bo już n-ty raz wchodzę tam i nie widzę...

    Już mam- trochę zakamuflowane, a człowiek ślepy na starość :-(

    I certyfikat SSL dla innej strony, ech, profesjonalizm...

    --
    Dominik & Co (z domku)