  • 1. Data: 2009-03-09 12:58:01
    Temat: nowy telefon
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    MIałem SE k550i ale po kilku naprawach i ciągłych awariach mam go dość.

    Mogę mieć LG KE 970 SHINE. Widzę że ładny ;). A jak z funkcjonalnoścą i
    niezawodnością ? Byłbym wdzięczny za opinie, do jutra musze się zdecydować....
    Marek

  • 2. Data: 2009-03-09 13:47:36
    Temat: Re: nowy telefon
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Marek wrote:
> [...]
    >
    > Mogę mieć LG KE 970 SHINE. Widzę że ładny ;). A jak z funkcjonalnoścą
    > i niezawodnością ? Byłbym wdzięczny za opinie, do jutra musze się

    proszę, zrobiłem to za Ciebie
    http://tinyurl.com/bes8un

    a tu masz 668 postów w temacie
    http://www.telepolis.pl/telefony.php?id=1140
    ale ja ich nie będę czytał za Ciebie rotfl

  • 3. Data: 2009-03-09 19:47:17
    Od: "Z...@z...zas" <z...@z...zas>

    "Marek" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Mogę mieć LG KE 970 SHINE. Widzę że ładny ;). A jak z funkcjonalnoścą i
    > niezawodnością ? Byłbym wdzięczny za opinie, do jutra musze się

    Z niezawodnośćią, pewnie jak wszystkie LG - słabiutko...

    Zostań przy SE (albo Nokii, Motoroli).

  • 4. Data: 2009-03-10 00:25:32
    Od: igoR szczurka <T...@g...com>

    Dnia Mon, 9 Mar 2009 20:47:17 +0100, Z...@z...zas napisał(a):

    > Z niezawodnośćią, pewnie jak wszystkie LG - słabiutko...

    Potrafisz wymienić konkretne modele i konkretne wady?

    Tak tylko z ciekawości pytam ;>
    --
    igor

  • 5. Data: 2009-03-11 07:00:52
    Od: "Z...@z...zas" <z...@z...zas>

    > Potrafisz wymienić konkretne modele i konkretne wady?

    Nie, ale zdążyłem sobie wyrobić już opinię na temat telefonów LG.

  • 6. Data: 2009-03-11 22:44:28
    Od: igoR szczurka <T...@g...com>

    Dnia Wed, 11 Mar 2009 08:00:52 +0100, Z...@z...zas napisał(a):

    > Nie, ale zdążyłem sobie wyrobić już opinię na temat telefonów LG.

    No i właśnie pytam na podstawie czego ją wyrobiłeś, bom strasznie ciekaw :)

    --
    igor