  • 41. Data: 2024-01-21 09:53:58
    Temat: Re: Przerażające
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-20 o 13:02, heby pisze:
    > Przypuszczam że mógłby się na ten temat wypowiedzieć psycholog prędzej.

    Taki świat. media bombardują Cię spektakularnymi informacjami

    Ale wazniejsza jest informacja że bateria wybucha bez przyczyny.

    Robi to rzadko ale robi

    A jak już o pociskach ?

    Co by było gdyby wykryto bardzo rzadką ale zdarzająca się usterkę w
    pociskach czołgowych? ?

  • 42. Data: 2024-01-21 13:54:03
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/01/2024 09:53, _Master_ wrote:
    > Ale wazniejsza jest informacja że bateria wybucha bez przyczyny.

    Ten koleś przebijający dwie cegły za pomocą śrubokreta, to jest "bez
    przyczyny"?

    > Co by było gdyby wykryto bardzo rzadką ale zdarzająca się usterkę w
    > pociskach czołgowych? ?

    Ruscy wkładają do luf północnokoreańskie guano które albo nie wybucha,
    albo detonuje w lufie.

    Pytaj ich. Ale o ile wiem, wkłądaja mimo to. Szacują ryzyko, choć może
    akurat nie oni, tylko ich generały.

  • 43. Data: 2024-01-21 18:13:37
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-21 o 13:54, heby pisze:
    > Ten koleś przebijający dwie cegły za pomocą śrubokreta, to jest "bez
    > przyczyny"?

    Sugerujesz że ta bateria była sprawna a koleś zrobił to z ciekawości?

  • 44. Data: 2024-01-21 18:48:35
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/01/2024 18:13, _Master_ wrote:
    > Sugerujesz że ta bateria była sprawna a koleś zrobił to z ciekawości?

    Nie da się tego sugerować na podsatwie filmu.

    Natomiast na pewno na podsatwie filmu nie można też sugerować że
    "syczała bez przyczyny".

    Przyczyną był śrubokręt.

    Dałes film, który w/g Ciebie powinien pokazać jakie te baterie strasznie
    są złe, a tak naprawdę to film o tym, jakie skutki ma przebijanie
    baterii śrubokrętem.

  • 45. Data: 2024-01-21 18:52:07
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-21 o 18:48, heby pisze:
    > Dałes film, który w/g Ciebie powinien pokazać jakie te baterie strasznie
    > są złe, a tak naprawdę to film o tym, jakie skutki ma przebijanie
    > baterii śrubokrętem.

    Nie ściemniaj.

    Jeśli wiesz to powiedz WPROST że bateria była sprawna

    Ja pod tyłkiem nie chciałbym wozić tak "sprawnych" baterii

  • 46. Data: 2024-01-21 19:03:46
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/01/2024 18:52, _Master_ wrote:
    > Nie ściemniaj.
    > Jeśli wiesz to powiedz WPROST że bateria była sprawna

    Ani Ty ani Ja nie wiemy czy była sprawna. Widzimy tylko wycinek, bez
    kontekstu.

    Fakt, że do bateri podchodzi jakiś pracownik i przebija ją śrubokrętem z
    odległosci kilkudziesięciu cm, świadczy o tym, że miejsce w którym
    pracują to jakieś zbiorowisko debili. Poziom BHP jak w odlewni żeliwa w
    Indiach, gdzie chodzi sie w klapkach. Nie wiemy po co to zrobili. Może
    zrobili dla beki, może była popsuta, może żeby naklepać odtworzeń na YT
    od konserwatywnych imbecyli. Nie wiadomo.

    > Ja pod tyłkiem nie chciałbym wozić tak "sprawnych" baterii

    A jednak masz pod dupą całkiem łatwopalną ciecz, która w przypadku
    perforacji baku śrubokrętem, jest równie groźna co sycząca bareryjka.

    Może czas przesiąśc się na rower?