  • 1. Data: 2012-08-31 12:15:44
    Temat: Przetwornica DC/DC - ekranowanie
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    Sprawa dotyczy dzisiejszego siostrzanego wątku. Pytam w nowym, bo być
    może komuś przydadzą się informacje do nieco innych aplikacji. Do
    rzeczy: jakie żelastwo najlepiej zastosować do ekranowania? Kumpel mi
    podał propozycję, aczkolwiek zarówno on jak i ja (tym bardziej) nie
    jesteśmy na 100% pewni.

    Stal austenityczna cr-ni 1h18n9t . Może to być, czy jakieś inne
    sugestie?

  • 2. Data: 2012-08-31 12:29:31
    Temat: Re: Przetwornica DC/DC - ekranowanie
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 31 Aug 2012 03:15:44 -0700 (PDT), Stachu Chebel napisał(a):

    > Stal austenityczna cr-ni 1h18n9t . Może to być, czy jakieś inne
    > sugestie?

    IMO przetwornice promieniują na tak wysokich częstotliwościach że i zwykłe
    aluminium się nada. Nie musisz specjalnie dbać o składową magnetyczną
    promieniowania em.
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2012-08-31 18:10:57
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2012-08-31 12:15, Stachu Chebel pisze:
> [...]
    > jesteśmy na 100% pewni.
    >
    > Stal austenityczna cr-ni 1h18n9t . Może to być, czy jakieś inne

    Zależy co masz do ekranowania: pole elektryczne czy magnetyczne.
    K.