  • 11. Data: 2009-05-14 06:28:52
    Temat: Re: Pstrykniete, dziczyzna i makro
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    T.M.F. napisał(a):

    > To bylo bardziej skomplikowane, bo ta maszyna jednoczesnie tworzyla i
    > jej celem bylo stworzenie obiektywnego najlepszego dziela :) A stworzona
    > byla o ile dobrze pamietam przez faceta, ktory byl geniuszem w stanie
    > upojenia alkoholowego. Niestety nie pamietam autora, ale bohater jakos
    > sie nazywal Gellager czy cos w tym stylu.

    Ta sama seria, ale nie to. Gallaher, to postać z innej bajki.

    wer

  • 12. Data: 2009-05-14 08:57:10
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    lukaszsauc pisze:

    > hmmmm zyczylbym sobie robic takie makiety :))

    Nie posądzam cię o wyprodukowanie falsyfikatu :)
    Chodzi mi tylko o fakt że taka GO dla obiektu widzianego
    z takiej odległości wygląda czasem dość sztucznie. Raz bardziej
    raz mniej - a tutaj akurat zdecydowanie nienaturalnie.
    Może wpływ ma jeszcze znaczne wyostrzenie / podbicie kontrastu
    (oryginalny obrazek pewnie był dość szary, prawda?)