  • 1. Data: 2023-01-20 10:44:50
    Temat: Puedelko ochronne na smartwatcha?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Na granicy off-topicu, ale szukam pudełka ochronnego na smartwatcha dla dzieciaka. Na
    niektóre zajęcia zegarek trzeba zdjąć (WF,
    klasówki). Na pewno można znaleźć coś podchodzącego w rodzaju grubszych pojemników na
    żywność z zapinaną pokrywką, ale może wpadło
    Wam w oko coś dedykowanego? Pudełko powinno być odporne na skakanie po nim (smutna
    szkolna rzeczywistość skakania po plecakach, w
    tym połamana dość gruba śniadaniówka) oraz nie może być metalowe (klatka Faraday'a
    wydrenowałaby baterię).

  • 2. Data: 2023-01-20 18:02:14
    Temat: Re: Puedelko ochronne na smartwatcha?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 Jan 2023 10:44:50 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    szkolna rzeczywistość skakania po plecakach, w
    > tym połamana dość gruba śniadaniówka) oraz nie może być metalowe (klatka Faraday'a

    Cos z pudelek na okulary?
    Ale takich odpornych na skakanie to nie znam.

    A moze jednak metalowe - moze nie bedzie tak zle z baterią ?

    J.

  • 3. Data: 2023-01-20 18:51:47
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.01.2023 o 18:02, J.F pisze:
> [...]
    >
    > Cos z pudelek na okulary?
    > Ale takich odpornych na skakanie to nie znam.
    >
    > A moze jednak metalowe - moze nie bedzie tak zle z baterią ?

    Ja bym użył pudełka po jakimś kremie ale nie mam tak zjebanego łba, żeby
    odpisywać TOPPOSTUJĄC więc potrafię pomyśleć i nie pytam ma grupie a
    ąćka ma w plonku :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 4. Data: 2023-01-21 09:43:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Blacha odpada - zostawiałeś kiedyś telefon w blaszanej szafce np. na basenie? Po
    pływaniu zero telefonu.
    A do tego smart miewa Bluetooth, więc schowany do pudełka w nerce/plecaczku powinien
    dawać sygnał do słuchawek.
    Etui na okulary to niezły pomysł, nie przyszło mi do głowy żeby złożyć o 180 ° tylko
    jedną połówkę paska (każdy ma swoje
    ograniczenia ;)), podłużny płaski kształt etui ułatwi chowanie w kieszonkach
    plecaka/nerce, choć inny zegarek na pasku integralnym z
    kopertą bez teleskopów się nie zmieści (czyli nadal szukam czegoś walcowatego lub
    prostopadłościennego).
    Okulary jakoś dzieci szanują (chyba każde by w d... dostało skacząc po okularach), a
    mogą nie szanować np. pojemnika na aparat
    (nazębny, zdejmowany np. do obiadu).

    -----

  • 5. Data: 2023-01-23 13:22:25
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 21.01.2023 o 09:43, ąćęłńóśźż pisze:
    > (czyli nadal szukam czegoś walcowatego lub prostopadłościennego).

    https://allegro.pl/oferta/mydelniczka-ola-pudelko-na
    -mydlo-podroznicza-11770660582

  • 6. Data: 2023-01-23 21:06:53
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-01-21 o 09:43, ąćęłńóśźż pisze:
    > Blacha odpada - zostawiałeś kiedyś telefon w blaszanej szafce np. na
    > basenie? Po pływaniu zero telefonu.

    A jak odbierasz połączenia czy wiadomości w czasie pływania?
    Bo jak ja zostawiam w szafce na basenie, to wyłączam na ten czas.

  • 7. Data: 2023-01-23 21:12:15
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.01.2023 o 21:06, cef pisze:

    > A jak odbierasz połączenia czy wiadomości w czasie pływania?
    > Bo jak ja zostawiam w szafce na basenie, to wyłączam na ten czas.

    On nieumie kliknąć w samolot. Jesu jak dobrze, że mamgo w pląku :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 8. Data: 2023-01-24 10:45:24
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No staram się nie wyłączać, żeby mieć zapis kto dzwonił.
    Poza tym to jeszcze jedna czynność do wykonania, o której łatwo zapomnieć (np. o
    włączeniu po wyjściu z szatni).

    -----

  • 9. Data: 2023-01-24 10:49:30
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pozłacana, że 15 zł/sztuka??
    BTW mydelniczki się za łatwo (same) otwierają.
    A zegarek z integralnym paskiem (mającym de facto kształt taki, jak po zapięciu na
    ręce) i tak się nie zmieści.

    -----

  • 10. Data: 2023-01-24 11:03:42
    Temat: Re: Pudelko ochronne na smartwatcha?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Amazon lepszy od AI ;-)
    www.amazon.com/LeoTube-Carrying-VTech-First-Smartwat
    ch/dp/B0B9RNPZGJ/
    www.amazon.com/Compatible-KidiZoom-Smartwatch-Minecr
    aft-Accessories/dp/B09T9KTNVQ/
    www.amazon.com/LoO-Company-Smartwatch-Compatible-Acc
    essories/dp/B06XRKPDQB/

    Nie piszą, który odporny na skakanie młodego bydła, może te:
    www.amazon.com/Pelican-Waterproof-Case-1010-Micro/dp
    /B000VZORPI/
    www.amazon.com/Waterproof-Case-Pelican-1020-Micro/dp
    /B00152RKK0/