  • 1. Data: 2023-01-08 18:56:48
    Temat: Zasieg Virgin Mobile #Mini 9
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mój wybór SIM do dziecięcego zegarka padłby może na taryfę Mini9 z Virgin Mobile (9
    zł za 300 minut i 300 SMS-ów to sporo taniej niż
    karta nju w taryfie "nie więcej niż 19 zł" gdzie wychodzi około 100 minut i 50 SMS-ów
    jeśli dobrze liczę, choć w nju po pół roku
    byłoby więcej internetu do choćby danych GPS), ale trafiałem w sieci na komentarze
    "brak zasięgu", "nie mogę się dodzwonić do
    dziecka" itp. itd., do tego mam ostatnio mojego klienta mającego numer w Play
    jeżdżącego często do Belgii który też narzeka, że
    często dzwoniący do niego otrzymują sygnał nieodbierania mimo iż człowiek jest cały
    czas pod zasięgiem jakiejś sieci (belgijskiej w
    tym przypadku).
    Zagranica mnie nie interesuje, ale jak jest ze sprawnością sieci Virgin Mobile w
    W-wie?

  • 2. Data: 2023-01-09 09:28:45
    Temat: Re: Zasieg Virgin Mobile #Mini 9
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 8.01.2023 o 18:56, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > sieci (belgijskiej w tym przypadku).
    > Zagranica mnie nie interesuje, ale jak jest ze sprawnością sieci Virgin
    nie wiem jak jest w stolicy, ale tam gdzie mieszkam, jest ogólny problem
    z siecią play, wiec też z virginem. telefon "chce" być w sieci
    macierzystej, wiec jak tylko jest śladowy sygnał - przełącza się na
    virgin, jak nie ma sygnału, działa w innej sieci (chyba orange). wiec
    gówniane telefony ze słabym zasiegiem - u mnie działają lepiej, bo nie
    próbuyją sie logować do virgin. Tak więc recznie trzeba wybrać sieć
    która jest dostępna i nie pozwolić się znienić. problem ze smartfonami
    jest taki, ze w obcej sieci jest ograniczenie prędkości internetu, więc
    ludzie jęczą.
    Reasumując: sprawdź na jakich nadajnikach mozę u Ciebie pracować virgin
    - i czy one mają zasięg i czy w "zegarku" można na stałe wybrać sieć
    inną niż domyślna

    ToMasz

  • 3. Data: 2023-01-09 09:39:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Co zamiast btsearch?
    Nie działa mi mapa na http://beta.btsearch.pl/ (zwalają na google).

    -----

  • 4. Data: 2023-01-09 09:40:02
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 08.01.2023 o 18:56, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > pod zasięgiem jakiejś sieci (belgijskiej w tym przypadku).
    > Zagranica mnie nie interesuje, ale jak jest ze sprawnością sieci

    VM korzysta z przekaźników PLAY, dodatkowo w roamingu korzysta z pomocy
    Orange. Efekt taki że nie byłem w Polsce jeszcze w miejscu gdzie VM nie
    ma zasięgu. Może i gdzieś wsPolsce są białe plamy na mapie zasięgu VM
    ale raczej na pewno nie w Warszawie.

  • 5. Data: 2023-01-09 15:54:11
    Od: jn <j...@m...invalid>

    W dniu 8.01.2023 o 18:56, ąćęłńóśźż pisze:
    > jak jest ze sprawnością sieci Virgin Mobile w W-wie?

    Stary telefon Nokia 2G. Bez problemu przełączy się na roaming w Orange
    ale ma problem z powrotem do sieci Virgin. I to w miejscu gdzie Virgin
    ma 100% zasięgu. Automatyczny wybór sieci, taryfa Mini3.

  • 6. Data: 2023-01-09 20:51:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Generalnie to pytam o mały zegarek z 4G.
    Malutka bateryjka, malutkie wymiary, to malutka moc i malutka antenka.
    Prawie jak kiepski telefon ;-)

    Tak mi się przypomniało, że jak miałem fona w Sferii (CDMA), to po wejściu do garażu
    lub windy i po wyjściu chu chu nie chciał
    złapać sieci.
    A obecnie mam podobnie z mapami google wyjeżdżając z garażu, przez kilometr-dwa
    zgłupiałe kompletnie (Plus akurat).

    -----