  • 1. Data: 2023-01-22 19:45:06
    Temat: Gogle wylogowało mnie z konta dla mojego bezpieczeństwa
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Wiem że nie zrobiłem nic złego i że nie mam żadnego wirusa.
    instalowałem/testowałem sobie różne systemy na starym laptopie i zapewne
    raz czy dwa zalogowałem się na swoje konto z takiego systemu testowego,
    również linuxowego.

    Wylogowali mnie z windowsa i androida. powodem miała być podejżana
    aplikacja na windowsie.
    Kazali zmienić hasło na telefonie wpisywyać jakies kody z ustawień w
    smartfonie. Poradziłem sobie i traktuję to jako próby wyłudzenia coraz
    wiekszej ilości moich danych i to dwuetapowe pierdolenie.
    Konto jest domowe i to raczej takie dla zabawy aby działały urzadzzenia
    z nadroidem.

    2 dni minęło a to samo stało się na telefonie żony.

    Nożeszkurwa. Skeszowali i drążą aby wpisać z rozpędu numer karty
    płatniczej ;-)

    Żona przez pół dnia nie ma dostepu do meila
    Jak żyć? ;-)

  • 2. Data: 2023-01-23 14:00:03
    Od: K <...@l...com>

    On 22/01/2023 18:45, _Master_ wrote:
> [...]
    >
    > Nożeszkurwa. Skeszowali i drążą aby wpisać z rozpędu numer karty
    > płatniczej ;-)
    >
    > Żona przez pół dnia nie ma dostepu do meila

    Zalozyc sobie konto na WP, a konto Google traktowac jako zlo konieczne i
    nie przywiazywac sie do niego zbytnio - nie uzywac do niczego istotnego.
    W Google pierwsze decyzje zawsze podejmuje ichnie uposledzone AI. Nie
    wiem czy miales kiedys okazje rozmawiac z zywym konsultantem Google na
    czacie, ale z reguly jego IQ jest tylko delikatnie wyzsze od AI, ktore
    naklada te blokady itp. Jeszcze lepiej to sobie postawic wlasny serwer
    poczty (Mailcow) gdy ma sie mozliwosci i wiedze.

  • 3. Data: 2023-01-23 14:35:33
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-01-23 o 14:00, K pisze:

    > Zalozyc sobie konto na WP

    Mamy konta na WP. Ale żona woli mieć na googlu bo ma prościej.

    Siła wyższa :-)

  • 4. Data: 2023-01-23 15:27:07
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.01.2023 o 14:00, K pisze:
    > Jeszcze lepiej to sobie postawic wlasny serwer
    > poczty (Mailcow) gdy ma sie mozliwosci i wiedze.

    ...i walczyć całe życie z dodawaniem adresu IP do "white list" :>

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2023-01-23 18:49:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:63cd8435$0$9601$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

    > Kazali zmienić hasło na telefonie wpisywyać jakies kody z ustawień
    > w smartfonie. Poradziłem sobie i traktuję to jako próby wyłudzenia
    > coraz wiekszej ilości moich danych i to dwuetapowe pierdolenie.

    Może to nie google?
    Adres był dobry?

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 6. Data: 2023-01-23 21:09:02
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    From: Google <n...@a...google.com>

  • 7. Data: 2023-01-23 22:55:12
    Od: K <...@l...com>

    On 23/01/2023 14:27, LordBluzg(R)?? wrote:

    > ...i walczyć całe życie z dodawaniem adresu IP do "white list" :>

    Nigdy nie mialem z tym problemu. Serwer sie stawia na statycznym IP, a
    do tego ogarnia SPF, DKIM, DMARC i nic migdzie nie trzeba dodawac. Do
    tego wymusza TLS dla wychodzacej i przychodzacej komunikacji aby odsiac
    wszelkiej masci chujowe serwery, ktorych admini mentalnie utkwili w
    latach 90.

  • 8. Data: 2023-01-23 23:24:50
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.01.2023 o 22:55, K pisze:

> [...]
    > tego wymusza TLS dla wychodzacej i przychodzacej komunikacji aby odsiac
    > wszelkiej masci chujowe serwery, ktorych admini mentalnie utkwili w

    Widocznie masz bardzo wąską grupę odbiorców. Spróbuj coś wysłać do
    gmaila :D przez litość, nie wymienię +/- 100 popularnych adresów
    mailowych :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 9. Data: 2023-01-23 23:38:29
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Widocznie masz bardzo wąską grupę odbiorców. Spróbuj coś wysłać do
    > gmaila :D przez litość, nie wymienię +/- 100 popularnych adresów
    > mailowych :D

    ...Lub tych, co korzystają z RBL'a :] a jest ich większość :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 10. Data: 2023-01-24 10:46:11
    Od: K <...@l...com>

    On 23/01/2023 22:38, LordBluzg(R)?? wrote:

    > ...Lub tych, co korzystają z RBL'a :] a jest ich większość :]

    Codziennie wysylam/odbieram. Malo tego postawilem Mailcowa w kilku
    firmach, ktore dziennie przewalaja po kilka GB maili z klientami na
    Outlookach czy Gmailach. Nie ma zadnych problemow. To, ze nie masz
    pojecia jak to skonfigurowac, nie umiesz czytac ze zrozumieniem albo
    postawiles to na jakiejs Neostradzie na dynamicznym IP to tylko i
    wylacznie twoj problem.