  • 1. Data: 2010-05-27 13:51:13
    Temat: Pytania o Forda.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Czy w Mondeo stoją o "klasę" wyżej niż Focusy (coś ala odpowiednik Vectry i
    Astry), czy jest to ta sama półka ?.

    Zastanawiam sięnad zakupem Forda Mondeo MK IV 2001 r, diesel 2,0 , kombi
    cena 15000 zł (nie za dużo) ?.
    Miałem też okazję kupić Forda Focusa MKI 1999 diesel (nie wiem jaki slinik,
    kombi cena 12000) zł (wydawało mi się jakoś za dużo na auto z 1999 roku).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-05-27 14:06:12
    Temat: Re: Pytania o Forda.
    Od: to <t...@a...xyz>

    Endriu wrote:

    > Czy w Mondeo stoj? o "klase" wy?ej ni? Focusy (co? ala odpowiednik
    > Vectry i Astry)

    Tak.

    > Zastanawiam sienad zakupem Forda Mondeo MK IV 2001 r, diesel 2,0 , kombi
    > cena 15000 z? (nie za du?o) ?.

    Raczej mk3 i raczej za mało, pewnie trup.

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl

  • 3. Data: 2010-05-27 14:19:30
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Endriu pisze:
    > Czy w Mondeo stoją o "klasę" wyżej niż Focusy (coś ala odpowiednik Vectry i
    > Astry), czy jest to ta sama półka ?.

    Fokus to odpowiednik Astry a Mondeo to coś więcej niż Vectra. Bardziej
    "w pół drogi" między Vectrą a nie produkowaną już Omegą.
    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 4. Data: 2010-05-27 14:39:11
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Tom01 wrote:

    > Fokus to odpowiednik Astry a Mondeo to coś więcej niż Vectra. Bardziej
    > "w pół drogi" między Vectrą a nie produkowaną już Omegą.

    To prawda. Wczoraj porównywalismy "optycznie" Vectrę GTS (2-letnią) z moim
    Mondkiem i Vectra wyszła sporo mniejsza, zarówno w środku jak i bagażnikowo.

    PS. Autor wątku nie kupi MKiV z 2001, chyba MKII lub III.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 5. Data: 2010-05-27 14:44:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    Katanka wrote:

    > To prawda. Wczoraj porównywalismy "optycznie" Vectrę GTS (2-letnią) z
    > moim Mondkiem i Vectra wyszła sporo mniejsza, zarówno w środku jak i
    > bagażnikowo.

    W Vectrze C jest różnica w rozstawie osi pomiędzy sedanem/liftbackiem a
    kombi. Kombi jest podobnej wielkości co Mondeo (mk3), a sedan/liftback
    jest sporo mniejszy, szczególnie z tyłu.

  • 6. Data: 2010-05-27 20:19:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl>
    > Czy w Mondeo stoją o "klasę" wyżej niż Focusy (coś ala
    > odpowiednik Vectry i Astry), czy jest to ta sama półka ?.

    Zdecydowanie wyzsza.

    > Zastanawiam sięnad zakupem Forda Mondeo MK IV 2001 r, diesel 2,0
    > , kombi cena 15000 zł (nie za dużo) ?.

    No coz, o fordach mozna by dlugo.
    Sprawdz konkurencje, obejrzyj dokladnie, spytaj co rdzewieje ze juz
    sprzedaje :-)

    J.

  • 7. Data: 2010-05-27 20:32:28
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    > W Vectrze C jest różnica w rozstawie osi pomiędzy sedanem/liftbackiem a
    > kombi. Kombi jest podobnej wielkości co Mondeo (mk3), a sedan/liftback
    > jest sporo mniejszy, szczególnie z tyłu.

    Jechałem ostatnio taxi Vectrą C kombi. Z tyłu jest mnóstwo miejsca -
    powiedziałbym, że na nogi więcej niż w S-Maxie. Na pewno jest więcej niż w
    BMW serii 5 a nawet chyba Mercedesie klasy E.

  • 8. Data: 2010-05-27 20:57:42
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Przemek V" napisał w wiadomości

    > Jechałem ostatnio taxi Vectrą C kombi. Z tyłu jest mnóstwo miejsca -
    > powiedziałbym, że na nogi więcej niż w S-Maxie. Na pewno jest więcej niż w
    > BMW serii 5 a nawet chyba Mercedesie klasy E.

    Ja bym nie powiedział że jest mnóstwo miejsca. Przy max cofniętych przednich
    fotelach mniejsca na nogi z tyłu jest mniej niż w Pasku B6 Variant...i
    _znacznie_ mniej w porównaniu do Fiata Cromy II.

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 9. Data: 2010-05-27 21:09:55
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Bugatti" <s...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Ja bym nie powiedział że jest mnóstwo miejsca. Przy max cofniętych
    > przednich fotelach mniejsca na nogi z tyłu jest mniej niż w Pasku B6
    > Variant...i _znacznie_ mniej w porównaniu do Fiata Cromy II.

    Fotelami nie bujałem. W Cromie nie siedziałem nigdy, w Pasku chyba też nie.
    W porównaniu do tego co znam jest duża a niby są to auta o jedną klasę
    wyżej.

  • 10. Data: 2010-05-27 21:18:26
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Raczej mk3 i raczej za mało, pewnie trup.

    Oczywiście mk3. Czeski błąd.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/