  • 1. Data: 2010-05-14 07:04:47
    Temat: Pytanie co do Divow...
    Od: "Thermolux" <s...@t...pl>

    Witam, mam takie pytanie, czy jak robimy szablon strony tak ze powiedzmy po
    lewej jest pionowy
    pasek menu, a po prawej tresc, a na gorze naglowek... i powiedzmy menu i
    naglowek jest na
    kazdej podstronie... to jak sie robi zeby , menu i naglowek sie za kazdym
    razem nie ladowal od nowa,
    tylko zeby byl caly czas na swoim miejscu a ladowala sie tylko zawartosc
    strony?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-05-14 07:12:48
    Temat: Re: Pytanie co do Divow...
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2010-05-14 09:04, Thermolux pisze:
> [...]
    > razem nie ladowal od nowa,
    > tylko zeby byl caly czas na swoim miejscu a ladowala sie tylko zawartosc

    Trzeba zrobić stronę na ramkach ;)
    A tak na poważnie ponowne ładowanie menu nie jest problemem. Jeśli już
    bardzo potrzebujesz taką funkcjonalność to jest AJAX, ale nie stosuje
    się takiego rozwiązania na stronach internetowych z przyczyn dostępowych.

    --
    Wkłady kominowe, sklep internetowy: http://twojkomin.pl