  • 1. Data: 2011-06-25 01:05:35
    Temat: Pytanie o Nikona D70s
    Od: Krzysiek Łuczak <k...@g...com>

    Przymierzam się do zakupu lustrzanki z drugiej (lub nawet z trzeciej)
    ręki. Właśnie najbardziej mi podchodzi Nikon D70s. Problem w tym, że
    pamiętam, jak kilka lat temu była afera dotycząca D70s i chyba też D50 -
    http://d70s.prv.pl/
    Pytanie jest takie: czy ten problem rozwiązano jakimś nowszym Firmware
    (widziałem, że dostępna jest wersja 2.0 do pobrania)? Czy też nadal
    występuje i będę się musiał z nim pogodzić?

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Łuczak

  • 2. Data: 2011-06-25 09:38:36
    Temat: Re: Pytanie o Nikona D70s
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    To jest efekt nie do rozwiązania za pomocą FW. Te matryce tak miały.

    Użytkownik "Krzysiek Łuczak" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:iu3c9e$glu$1@news.net.icm.edu.pl...

  • 3. Data: 2011-06-25 22:52:57
    Od: Krzysiek Łuczak <k...@g...com>

    W dniu 25.06.2011 11:38, Marcin [3M] pisze:
    > To jest efekt nie do rozwiązania za pomocą FW. Te matryce tak miały.

    Ech, to niedobrze.
    Dzięki za odpowiedź.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Łuczak

  • 4. Data: 2011-06-25 23:00:55
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <iu3c9e$glu$1@news.net.icm.edu.pl>,
    Krzysiek Luczak <k...@g...com> wrote:

    > Przymierzam się do zakupu lustrzanki z drugiej (lub nawet z trzeciej)
    > ręki. Właśnie najbardziej mi podchodzi Nikon D70s.
    Ale dlaczego?

    TA

  • 5. Data: 2011-06-26 10:15:25
    Od: M <m...@i...pl>

    > To jest efekt nie do rozwiązania za pomocą FW. Te matryce tak miały.

    niestety ten typ tak ma.
    ale jesli chodzi o malo kotrastowe sceny to ja bylem z niego b.
    zadowolony (maly DR). ma swoje fochy, ale da sie go lubic ...

  • 6. Data: 2011-06-26 12:34:14
    Od: Krzysiek Łuczak <k...@g...com>

    W dniu 26.06.2011 01:00, T...@s...in.the.world pisze:

    > Ale dlaczego?

    Najlepiej leży mi w ręce ;) A na D80 mnie, niestety, nie stać.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Łuczak

  • 7. Data: 2011-06-28 18:28:56
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 25 Cze, 11:38, "Marcin [3M]" <m...@g...pl> wrote:
    > To jest efekt nie do rozwiązania za pomocą FW. Te matryce tak miały.
    >
    > Użytkownik "Krzysiek Łuczak" <k...@g...com> napisał w
    > wiadomościnews:iu3c9e$glu$1@news.net.icm.edu.pl...

    Radze d80 nie pozalujesz

    http://cgi.ebay.de/Nikon-D80-Spiegelreflexkamera-/20
    0622544074?pt=DE_Foto_Camcorder_Digitalkameras&hash=
    item2eb60914ca