    From: Paweł <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Pytanie o amortyzatory
    Date: Mon, 9 Jan 2012 11:07:23 +0100

    Witam
    Pacjent to Honda Nighthawk CB550CS '83.
    Padły tylne amortyzatory tzn. jeden "wylał" drugi pewnie zrobi to w tym
    sezonie

    Nie bardzo mam ochotę kupić używane, są dość drogie ale najgorsze, że z
    racji wieku pewnie i tak wkrótce padną.
    Pomyślałem więc o amortyzatorach niekoniecznie do tego konkretnego modelu
    ale nowych.
    Motocykl waży ok. 230 kg więc szukam w tych okolicach, wysłałem kilka mejli
    do sprzedających amortyzatory podobnych wagowo motocykli ale wszystkie dość
    znacznie różnią się długością.
    Moje maja ok. 28,5 cm pomiędzy środkami otworów mocujących.

    Uprzejmie więc zapytuję szanownych grupowiczów
    Może znacie jakieś popularne moto które będzie mniej więcej w tej kategorii
    wagowej, a jego amortyzatory miałyby podobny wymiar ?
    Czy są może jakieś katalogi amortyzatorów z podanymi wymiarami ?

    Będe wdzięczny za każde info
    pozdrawiam
    Paweł