  • 11. Data: 2020-02-06 23:17:47
    Temat: Re: Quiz
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2020-02-05 o 03:49, J.F. pisze:

    > Moze kalka z niemieckiego. Choc w innych punktach spolszczony.
    >
    > Albo ... przeczytac polise :-)

    Z oponami zimowymi to w Polsce jeszcze nie spotkałem.

    > Sa takie, gdzie jest inacze ?

    Są auta gdzie na zimno, a są takie gdzie na ciepło, kilka minut po
    zgaszeniu silnika.
    Oczywiście różnice nie będą jakieś wielkie, ale jak ktoś chce mieć
    poziom do 100ml to się robi z tego zagadnienie.

    Pomijając te w który poziom oleju sprawdza się w menu komputera ;)

    > No - wahacz jest jednak w obrysie kola.

    W kole to ewentualnie są hamulce, ale nie wahacz.

    --
    Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
    Engine power, torque and gear ratios calculator online: