  • 11. Data: 2015-12-22 12:28:31
    Temat: Re: RGB
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow> napisał w wiadomości
    news:n5b848$h2r$1@node2.news.atman.pl...
    >Najlepiej to jak Ty sobie siedzieć z piwem w fotelu przed kompem i czekać,
    >aż ktoś za Ciebie wy...bie pie...nych komunistów.

    Komunistów? Raczej tzw. narodowych socjalistów (pierwyj sort)

    --
    marfi

  • 12. Data: 2015-12-22 12:46:29
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2015-12-22 o 12:28, marfi pisze:
    > Użytkownik " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow> napisał w wiadomości
    >
    > Komunistów? Raczej tzw. narodowych socjalistów (pierwyj sort)

    Raczej jednak bolszewików, komunistów właśnie.
    Narodowi-socjaliści(faszyści) opierali się na wojsku i Wodzu typu
    wojskowego.
    Bolszewizm to ruch skierowany przeciwko własnym elitom opierający się na
    pospólstwie.
    "Wyklęty powstań ludu ziemi ..."
    "Każda kucharka powinna nauczyć się rządzić państwem." Lenin

    miab

  • 13. Data: 2015-12-22 12:59:26
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

> [...]
    > pospólstwie.
    > "Wyklęty powstań ludu ziemi ..."
    > "Każda kucharka powinna nauczyć się rządzić państwem." Lenin

    U nas bufetowa rządziła, nie całym państwem, ale stolicą, od czegoś
    trzeba zacząć, nie? :D

    No i bufetowa to prawie kucharka

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 14. Data: 2015-12-22 13:19:46
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2015-12-22 o 12:59, Stregor pisze:

    > U nas bufetowa rządziła, nie całym państwem, ale stolicą, od czegoś
    > trzeba zacząć, nie? :D
    >
    > No i bufetowa to prawie kucharka

    Bufetowa to raczej tylko przezwiska:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Hanna_Gronkiewicz-Walt

    miab

  • 15. Data: 2015-12-22 13:57:43
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "miab" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pospólstwie.
    > "Wyklęty powstań ludu ziemi ..."
    > "Każda kucharka powinna nauczyć się rządzić państwem." Lenin

    Jaki wyklęty lud? Jaka kucharka?
    Ten (ta) przegrany w wyborach demokratycznych.

    --
    marfi

  • 16. Data: 2015-12-22 16:25:55
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ale B B nie równe...

  • 17. Data: 2015-12-22 20:48:17
    Od: JaNus <bez@adresu>

    Nie przycinam, bo wszystko jest tu istotne:

    W dniu 2015-12-22 o 13:57, marfi pisze:
    > Użytkownik "miab" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jaki wyklęty lud? Jaka kucharka? Ten (ta) przegrany w wyborach
    > demokratycznych.

    W wyborach demokracja *zawsze* jest górą, głównie nad... zdrowym
    rozsądkiem! A gdy Państwo zacznie się "opiekować Ludem" - to
    nieuniknionym jest to, że cała jego masa zostanie sprowadzona do potrzeb
    najprostszych:
    Coś wypić, i coś zjeść (a nie "rozgrzej mnie do miliona")
    Panem, et circenses
    No i jeszcze pop***ć...

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 18. Data: 2015-12-29 20:50:31
    Od: "Mariusz" <l...@w...pl>

    > Nie przycinam, bo wszystko jest tu istotne:
    > W wyborach demokracja *zawsze* jest górą, głównie A w Systemie Tryby
    > zazgrzytały i jest PO ptokach. Złamano KOD dlatego
    naPiSali nowe oprogramowanie, które ostatnio POddawane jest testom na
    złamanie. :D

  • 19. Data: 2015-12-30 07:13:51
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 29 Dec 2015 20:50:31 +0100, Mariusz napisał(a):

    > naPiSali nowe oprogramowanie, kt򱣠ostatnio POddawane jest testom na
    > zÂłamanie. :D

    Weź proszę skonfiguruj tego swojego Outlooka jak trzeba, OK?

    [ Nie tyle groźny jest rosyjski czołg, co jego pijana załoga. ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora MediĂłw) ]