  • 1. Data: 2015-12-16 23:18:19
    Temat: antywir zawiesza Wi-Fi?
    Od: JaNus <bez@adresu>

    Mam moduł Wi-Fi od TP-Linka, i działał dotąd bez zarzutów, ale od kilku
    dni zaczął dostawać czkawki: po włączeniu PC-ta widzi sieć, i dane płyną
    tak jak trzeba, ale po jakimś kwadransie przestają. Co ciekawe ikonka
    sieci na pasku zadań jest rumiana i pełna samozadowolenia, dymek
    pokazuje, że połączenie jest OK. ale - nie jest! Bo nic tą drogą nie
    przepływa.
    Nie pomaga wybranie opcji "napraw", ani programowy reset modułu, ani też
    jego wyjęcie z USB, i ponowne włożenie. W tym ostatnim przypadku
    zachodzi pewna zmiana: gdy po chwili ikonka sieci znów pojawia się na
    pasku zadań, to już jest "zła", czyli: wskazuje brak połączenia.
    Nie pomaga wy~ i ponowne zalogowanie do komputera, a jedynie reset "od
    zera". Szukając tego, co mogło być "przyczyną pierwotną', skojarzyłem,
    że mniej więcej wyszło to od chwili zainstalowania Avasta, w wersji
    darmowej, rozszerzonej o trial. Czy to możliwe, że jego firewall coś
    kaszani w transmisji?
    No cóż, zainstaluję coś innego, zobaczymy czy zajdzie zmiana. Ale
    pytanie brzmi: kojarzy się Wam to z czymś, co sami znacie z autopsji?

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 2. Data: 2015-12-17 10:33:37
    Temat: Re: antywir zawiesza Wi-Fi?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-12-16 o 23:18, JaNus pisze:
> [...]
    > No cóż, zainstaluję coś innego, zobaczymy czy zajdzie zmiana. Ale
    > pytanie brzmi: kojarzy się Wam to z czymś, co sami znacie z autopsji?

    A dlaczego kombinujesz "od dupy strony"?

    Zacznij od początku: ipconfig, netstat, wf.msc, netsh itd.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2015-12-17 18:28:49
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą JaNus naskrobał(a):

    > Czy to możliwe, że jego firewall coś
    > kaszani w transmisji?

    I zapewne okres testowej wersji już się skończył? No niestety tak działa ta
    wersja z firewallem. Odinstaluj go całkowicie (jeśli nie masz zamiaru kupić
    full version) i zainstaluj w to miejsce Comodo, również free ale nie ma
    takich odpałów jak Avast.
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    No i co, Stirlitz? Poznajecie te rękawiczki? - triumfalnie spytał

  • 4. Data: 2015-12-18 01:23:35
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2015-12-17 o 18:28, ...:::WISKOLER:::... pisze:
    > Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą JaNus
    > naskrobał(a):

    > I zapewne okres testowej wersji już się skończył? No niestety tak
    > działa ta wersja z firewallem.

    Nie, dopiero co ten trial sobie zainstalowałem, w zgodzie ze wszystkimi
    regułami "nadawcy" triala. Zresztą w topic'owym poście napisałem wyraźnie:
    > "od kilku dni"
    A poza tym zbieżność może być przypadkowa, bo np. obciążenie domowego
    Wi-Fi chyba wzrosło też mniej więcej w tym terminie...
    A może to wina "słabującego" zasilacza w kompie dotkniętym ową
    przypadłością? Będę chyba musiał pomierzyć napięcia.

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!