  • 1. Data: 2010-01-02 19:05:59
    Temat: Ramię wycieraczki do Ikarusa /Jelcza /Innego
    Od: "Franc " <c...@N...gazeta.pl>

    Poszukuję takiego podwójnego ramienia wycieraczek od Ikarusa /starego Jelcza
    /innego. Chodzi o mechanizm w którym pióro wycieraczki chodzi na
    równoległoboku, cały czas ~pionowo. Gdzie to można kupić /wysępić? Czy pytać
    np. na zajezdniach (ostrobramska) i do kogo konkretnie (jaki dział)?
    Pzdrw

    Franc "Rowery Poziome Rule"
    --

    IMK P7, SWB ASS w trakcie zabudowy
    granatowa Żaba z D7F i LPG "TKP Edition"

  • 2. Data: 2010-01-02 19:20:52
    Temat: Re: Ramię wycieraczki do Ikarusa /Jelcza /Innego
    Od: "Franc " <c...@g...pl>

    Przepraszam, że nie podałem lokalizacji: najlepiej, żeby ten mechanizm był
    dostępny w wAw.
    Pzdw

    Franc "Rowery Poziome Rule"

  • 3. Data: 2010-01-02 19:47:41
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Franc pisze:
    > Przepraszam, że nie podałem lokalizacji: najlepiej, żeby ten mechanizm był
    > dostępny w wAw.

    Czesto dzwigi takie maja, typu bumar fablok, nic innego mi sie nie kojarzy.
    Wiec bys musial szukac do tego (pewnie bedzie ciezko dostac).
    --
    Karolek

  • 4. Data: 2010-01-02 20:00:41
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    Franc pisze:
> [...]
    > równoległoboku, cały czas ~pionowo. Gdzie to można kupić /wysępić? Czy pytać
    > np. na zajezdniach (ostrobramska) i do kogo konkretnie (jaki dział)?

    Serwisy wozkow widlowych powinny Ci pomoc. Takie wycieraczki na pewno
    wystepowaly w wozkach Linde.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen BX 14TGE

  • 5. Data: 2010-01-02 20:11:41
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 02 Jan 2010 20:00:41 +0100, "Michał \"HoMMeR\" Paszek"
    <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> wrote:

    >Serwisy wozkow widlowych powinny Ci pomoc. Takie wycieraczki na pewno
    >wystepowaly w wozkach Linde.

    Cena może go zabić.
    Przewód ciśnieniowy do wózka widłowego Toyota:
    - oryginał - c.a. 2500 zł., tydzień czekania
    - dorobiony w firmie Parker - niecałe 600 zł, od ręki.
    Ceny netto.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2010-01-02 20:55:09
    Od: "Pabl_o" <a...@a...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:tg6vj5dnau7cap956ktdu1sbpc4evofipi@4ax.com...

    > - dorobiony w firmie Parker - niecałe 600 zł, od ręki.
    > Ceny netto.

    IMHO Parker ma ceny z kosmosu, tansza o conajmniej 30% jest HansaFlex...

    Picasso

  • 7. Data: 2010-01-02 21:02:53
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 2 Jan 2010 20:55:09 +0100, "Pabl_o" <a...@a...pl> wrote:

    >IMHO Parker ma ceny z kosmosu, tansza o conajmniej 30% jest HansaFlex...

    Parker dorabia od ręki. HansaFlex też? Bo widzę że nawet do Bronisz
    mam bliżej niż na Równoległą w Warszawie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2010-01-02 21:08:36
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    jerzu pisze:

    > Parker dorabia od ręki. HansaFlex też? Bo widzę że nawet do Bronisz
    > mam bliżej niż na Równoległą w Warszawie.

    Tez.
    Ale nie zapominajcie, ze on nie chcial przewodow cisnieniowych :>

    --
    Karolek

  • 9. Data: 2010-01-02 21:27:57
    Od: " " <r...@g...pl>

    Franc <c...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > równoległoboku, cały czas ~pionowo. Gdzie to można kupić /wysępić? Czy pytać
    > np. na zajezdniach (ostrobramska) i do kogo konkretnie (jaki dział)?

    Jeżeli W-wa - spróbuj w Kolejach Mazowieckich . Na zmodernizowanych
    jednostkach EZT są na pewno zamontowane podwójne ramiona wycieraczek (warsztat
    PK).

  • 10. Data: 2010-01-02 21:33:53
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    jerzu pisze:

    > Cena może go zabić.
    > Przewód ciśnieniowy do wózka widłowego Toyota:
    > - oryginał - c.a. 2500 zł., tydzień czekania
    > - dorobiony w firmie Parker - niecałe 600 zł, od ręki.
    > Ceny netto.

    Podpisana umowa z TVH - ok 30% ceny oryginalu :)
    Jak pracowalem w serwisie wozkow to tez dorabialismy przewody w Hansie.
    Maja z reguly wszystko na miejscu, serwis mobilny (pracuja 24h).

    Nie musi kupowac oryginalu. O ile cena zamiennika nie musi byc
    specjalnie atrakcyjna o tyle ma duza szanse dostac za darmo wycieraczke
    z uszkodzonym wieloklinem - jesli go to ratuje, oczywiscie :)