  • 61. Data: 2020-06-15 17:59:58
    Temat: Re: Rasistowskie znaki drogowe :-)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > To po cholerę się powtarzasz?

    Schizofrenia? To nie ja powtarzam...

    > Żałosna jest już rozmowa na taki temat. Jak za socjalizmu. Walka z
    > problemem który się samemu stworzyło/wydumało.

    No to było mowic ze obraziłes sie na poczatku i w ogole nie masz
    zamiaru poruszac tego tematu, stad rozpoczałes ten temat!

    > implikuje to ze kazde postulaty
    >
    > O jakich postulatach piszesz?
    > O tym że Murzyni w Stanach popełniają więcej przestępstw a
    > statystyki policyjne nie trzymają parytetów? Że nie są
    > sprawiedliwe tylko RASISTOWSKIE?

    Bardzo proste spojrzenie bardzo prostego człowieka.
    Pamietasz testy ze sztuczna inteligencja w kontekscie rasizmu?

    > Nikt tu nikomu krzywdy nie robi. Niby "pokrzywdzeni" chcą naginać
    > rzeczywistość pod swoje wyobrażenie.

    Alez oczywiście. Wszyscy maja rowny start a po prostu afroamerykanie
    maja geny gorsze. Brawo ty. A teraz jeszcze dodaj ze nie jestes
    rasistą.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 63. Data: 2020-06-15 17:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Dla hetero całowanie się dwóch facetów na ulicy albo dwóch kobiet
    > źle wygląda.

    Byc moze dla homoseksualisót w zle wyglada jak ty sie z zona całujesz.
    A moze jeszcze innemu przeszkadza jak biały z czarnym.
    To wszystko bez znaczenia.
    Na ulicach dzieje sie tyle roznych rzeczy które nam sie nie podobają...

    > Z punktu widzenia natury żyjemy tylko po to żeby
    > spełnić jeden cel.

    ;-DDDD

    > Przekazać geny następnemu pokoleniu. A jak to
    > zrobimy ukierunkowuje nas na wychowanie tego pokolenia. Wszystko
    > co się nie mieści w takim scenariuszu jest dla hetero
    > nienaturalne.

    Ciekawe co powiedza na to moi bezdzietni hetero przyjaciele...

    > Patrząc na to z drugiej strony osoby nie będące
    > hetero starają się z tym specjalnie nie wychylać.

    Jebłes sie w łeb? Wszedzie pełno parek łazacych za raczki, całujacych
    sie, obsciskujacych. No po prostu DRAMAT! ;-D
    O hucznosci wesel nie wspominajac!

> [...]
    > nagłaśnianiem tego że w inni. Tych nie hetero jest dostatecznie
    > dużo żeby mieć z nimi kontakt. Czasami o tym wiedząc a czasami nie
    > wiedząc. Na zewnątrz oni nie różnią się od innych. Nie mają
    > żadnych specjalnych wpisów w dowodzie, nie mają na czołach
    > pieczątek. Czy tego chcemy i czy oni tego chcą lub nie chcą są
    > pomiędzy nami. W żaden sposób nie są jakoś inaczej przez prawo
    > traktowani. Szukający poklasku politycy wymyślają że np nie
    > rozwiązane są sprawy cywilnoprawne pomiędzy parami homo. Ale one
    > są tak samo rozwiązane jak rozwiązane są sprawy hetero żyjących w

    To prawda.

    > Zamiast ślubu muszą składać oświadczenia
    > lub spisywać umowy przed notariuszem. Jeśli to zrobią nie ma
    > problemów z dziedziczeniem,opieka itp.

    To zalezy co masz na mysli.
    Dziedziczenie wyglada zupełnie inaczej w przypadku zony i meza niz w
    przypadku pary nieformalnej. I to drugie jest problematyczne. I drogie.

    > politykierzy chcą żeby
    > śluby mogli brać. Pytanie czy wszyscy homo chcą brać śluby. Wydaje
    > mi się że nie chcą.

    Zdaje sie ze politykierzy nie chca nikogo zmuszac.
    Chca (zapewne w ramach rowniez interesów politycznych swoich wyborców)
    dac im wybór.

> [...]
    > Dziecko mające dwóch tatusiów i żadnej mamy wśród innych dzieci
    > będzie nienaturalnie inne. Odczucie seksualności u dzieci pojawia
    > się stosunkowo wcześnie. To dlaczego pozwolić zrobić z dziecka
    > które jest hetero dziwoląga wychowywanego przez dwóch tatusiow lub
    > dwie mamy. Nie da się do pewnego wieku dziecku sprawy z homo
    > wytłumaczyć. Jemu nie zmieści się to w głowie bo natura go inaczej
    > zaprogramowała. Absolutnie nie mam do tych ludzi nic. Nie mieli na
    > to kim są żadnego wpływu. Chyba że by zaczęli się dobierać do
    > mojego wylotu albo domagali specjalnych praw których ja nie mam.

    OMG, sadzisz ze kobiety patrza na ciebie tak samo? Ze mozesz sobie zyc,
    byle nie dobierał sie do ich wylotu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 62. Data: 2020-06-15 17:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Jeśli masz aż taki problem to jestem za karaniem każdego co Ci
    > zwróci uwagę na ulicy że się całujesz czy trzymasz za rękę.

    Czyzbys nie zrozumiał tego o czym pisze?

    > Masz jeszcze jakieś problemy?
    >
    > Ale... Jak urządzisz tęczowe disco w Boże Ciało to się nie dziw że
    > możesz dostać wpierdol ;-)

    No własnie o tym mowa. O tym braku homofobii ze mozna wpierdol za tecze
    dostac. Dziekuje za argumenty wbrew własnej tezie.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 64. Data: 2020-06-15 19:23:28
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 15.06.2020 o 09:59, Budzik pisze:

    > w kontekscie dysków twardych?

    nie śmieszy Cię usuwanie czarnych/ białych list czy zmiana kodu
    programów przez google bo zawierają "złe" skojarzenia? przecież to jest
    jakiś obłęd. Naprawdę coraz szybciej zbliżamy się do roku 1984...

    Lukasz

  • 65. Data: 2020-06-15 19:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

> [...]
    > programów przez google bo zawierają "złe" skojarzenia? przecież to
    > jest jakiś obłęd. Naprawdę coraz szybciej zbliżamy się do roku

    Pewne sprawy sa absurdem w szukaniu poprawnosci politycznej na siłe a
    pewne nie sa.
    Jak juz mowiłem - to tak jak z prawem, sa setki bzdurnych przepisów ale
    to nijak nie oznacza ze całe prawo jest bez sensu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 66. Data: 2020-06-15 20:21:03
    Od: z <...@...pl>

    Bo wpierdol można dostać za wiele rzeczy. Np. za nie lubiany szalik,
    Można nie dostać dotacji bo się coś nie politycznie powiedziało.
    Można dostać niepomyślny wyrok w sądzie bo się nie zapłaciło koperty.

    można można można...

    Nie widzę powodu żeby jedne powody były lepsze od drugich.

    WSZYSTKIE trzeba NAPIĘTNOWAĆ a nie tylko wybrane bo pasuje do narracji.

    Teraz się przyczepisz słowa "wpierdol" bo nie zrozumiałeś środka
    artystycznego.

    MAŁOŚĆ ;-)

  • 67. Data: 2020-06-15 20:23:59
    Od: z <...@...pl>

    > Dla hetero całowanie się dwóch facetów na ulicy albo dwóch kobiet źle wygląda. Z
    punktu widzenia natury żyjemy tylko po to żeby spełnić jeden cel. Przekazać geny
    następnemu pokoleniu. A jak to zrobimy ukierunkowuje nas na wychowanie tego
    pokolenia. Wszystko co się nie mieści w takim scenariuszu jest dla hetero
    nienaturalne. Patrząc na to z drugiej strony osoby nie będące hetero starają się z
    tym specjalnie nie wychylać. Podświadomie świadomie wiedzą że są inni. Uważam że nie
    są oni zainteresowani nagłaśnianiem tego że w inni.

    Tylko kur... znowu bijemy pianę bo kilku "cfaniaków" z medialnym
    poparciem lezie w ekran i domaga się "praw" KTÓRE JUŻ MA oraz
    przywilejów których z mocy konstytucji NIE MOŻE DOSTAĆ.

    Rzygać już się chce.

  • 68. Data: 2020-06-15 20:26:13
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-15 o 17:59, Budzik pisze:
    > Byc moze dla homoseksualisót w zle wyglada jak ty sie z zona całujesz.
    > A moze jeszcze innemu przeszkadza jak biały z czarnym.

    Uświadom top sobie że takie są uroki demokracji.

    Większość która jest hetero RZĄDZI a mniejszości są szanowane ale
    PRZEGŁOSOWYWANE.

    DEMOKRACJA PEŁNĄ GĘBĄ

  • 70. Data: 2020-06-15 20:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Uświadom top sobie że takie są uroki demokracji.
    >
    > Większość która jest hetero RZĄDZI a mniejszości są szanowane ale
    > PRZEGŁOSOWYWANE.
    >
    > DEMOKRACJA PEŁNĄ GĘBĄ

    Ach tak rozumiesz demokracje... Przez duze D!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

  • 69. Data: 2020-06-15 20:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

> [...]
    > narracji.
    >
    > Teraz się przyczepisz słowa "wpierdol" bo nie zrozumiałeś środka

    ROTFL
    Rozumiem ze ten srodek artystyczny to argumentacja ad absurdum

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo