  • 1. Data: 2012-06-20 20:18:59
    Temat: Raspberry PI
    Od: tyran <t...@o...pl>

    Witam

    Ma ktos juz Raspberry PI? Jak to sie sprawuje? Sprawdzi sie jak
    "przykleje" na tylnej scianie TV i bedzie odtwarzal filmy z dysku z
    interfejsem LAN?

    pzdr.

    --
    tyran

  • 2. Data: 2012-06-20 21:11:55
    Temat: Re: Raspberry PI
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik tyran napisał:
    > Witam
    >
    > Ma ktos juz Raspberry PI? Jak to sie sprawuje? Sprawdzi sie jak
    > "przykleje" na tylnej scianie TV i bedzie odtwarzal filmy z dysku z
    > interfejsem LAN?

    Podlacze sie :)

    Bo tez nie mam :)

  • 3. Data: 2012-06-21 11:53:40
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/06/2012 19:18, tyran wrote:
    > Witam
    >
    > Ma ktos juz Raspberry PI? Jak to sie sprawuje? Sprawdzi sie jak
    > "przykleje" na tylnej scianie TV i bedzie odtwarzal filmy z dysku z
    > interfejsem LAN?

    Nie załapałem się na piewszą partię, ale kolega z pracy dostał swój ze 2
    tygodnie temu, ciekawa zabawka. Odtwarzać powinien, kwestia co to za
    dysk i jak dogada się z OSem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil