    From: " " <f...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re:
    Date: Tue, 7 Feb 2012 10:27:04 +0000 (UTC)

    Maciej Pilichowski <P...@g...com> napisał(a):

> [...]
    ete-and-mostly-
    wrong.html

    > Chyba nie, ale w kazdym razie dobre. Dzieki!

    tak, w sumie bardzo ciekawe, choc nie rozumiem wszystkich
    zartow np

    "1991 - Dutch programmer Guido van Rossum travels to Argentina for a
    mysterious operation. He returns with a large cranial scar, invents Python,
    is declared Dictator for Life by legions of followers, and announces to the
    world that "There Is Only One Way to Do It." Poland becomes nervous."

    mozna sie sporo dowiedziec, np ze rozwoj dziedziny zaczynalby sie
    gdzies tak w latach trzydziestych, a w miare nowoczesne programowanie
    zaczyna sie w latach siedemdziesiatych (a moze juz wczesniej z
    koncem 50 tych? trudno powiedziec na ile ten basic czy kobol
    oferowaly nowoczesne programowanie (podobne do dzisiejszego),
    w sumie sam fortran na ile go pamietam pomimo nalecialosci jest
    dosyc nowoczesny i o tyle nalezaloby go moze docenic - na tej
    liscnie nie ma nic wczesniej a przeskok od lat 40stych do
    nowoczesnego jezyk jak fortran wydaje sie spory

    dla mnie ciekawe sa ta pierwsze dekady 30- 40- 50- 60-
    bo pozniej to juz jako tako ogarniam obraz (bo byl pewnie
    podobny do dzisuejszego)