    From: WIADRO <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: :(
    Date: Wed, 22 Apr 2009 14:37:03 -0700 (PDT)

    On 22 Kwi, 14:14, RoadRush <nie@_NOSPAM_ma.pl> wrote:
    > http://www.policja.plockinfo.pl/

    na usta wiele mi się ciśnie, siedzę i nie mogę zebrać myśli..
    jednak przed oczyma uporczywie ukazuje mi się jedna zapamiętana
    scenka..

    był to słoneczny piękny dzień jakieś 0,5 roku temu, wybraliśmy się
    motocyklami nad jezioro pod płockiem, na terenie ośrodka
    wypoczynkowego, zaraz przy plaży siedziały dzieci z domu dziecka,
    czekały one właśnie na nas, okazją do świętowania było "wejście" w tak
    zwaną dorosłość 3 wychowanków domu. Spotkanie jak wiele corocznych,
    stół zastawiony, grill rozpalony..
    po jedzeniu, rozmowach czas na piłkę nożną, motocykliści kontra
    dzieciaki..
    śmiesznie to wyglądało, jak czasem niezdarnie poruszali się
    motocykliści w spodniach skórzanych i butach ponad kostkę, on
    przyjechał na prywatnym moto, wraz z synem, syn stał po mojej lewej
    stronie, spojrzałem na niego, on mocno zadarł głowę do góry po czym
    niewzruszony wrócił do kibicowania ojcu, wzrostem sięgał mi gdzieś do
    kolan...

    --
    wiadro